AndroidHealthClinic

Wie gaan er allemaal naar de NBBF / IFBB Hercules 30 maart 2008 Middelburg

kom ook KIJKEN :)

nice marrie :D

Als ik met niemand mee kan rijden [vanuit nijmegen of ergens tussenin] doe ik et denk ik zo.

hoe laat is die shizzle afgelopen? wil namelijk wel et einde kunnen zien natuurlijk.

nice marrie :D

Als ik met niemand mee kan rijden [vanuit nijmegen of ergens tussenin] doe ik et denk ik zo.

hoe laat is die shizzle afgelopen? wil namelijk wel et einde kunnen zien natuurlijk.
Ik heb een mailtje naar hedwig gestuurd dan weet ik het gelijk van de goede bron ....

met nadruk op lekker stuk JONKO ?

:( mijn middagje aanmoedigen zit er helaas niet meer in .
Ben geveld met een vette blaasontsteking en heb een kuur gehad voor 5 dagen a 5 capsules per dag waar ik aardig de wereld voor een doedelzak aanzie ..
Heel erg spijtig voor de mensen die ik graag had willen zien en knuffelen .
Kanjers een toffe dag alsnog and may the best win ...... :lifter:.... ik zie de foto`s wel :D:D:D:D

ja bijna zo ver...

als jullie op mijn weg daar naar toe wonen misschien.. rijdt vanuit sint willebrord en oudenbosch(maatje ophalen) via bergen op zoom >>>>>>middelburg

Pfff wordt vroeg opstaan. 11 uur er zijn, dus 9 uur aanrijden, dus eigenlijk 8 uur :eek:

nja, dan gaat et trein worden dnek ik :p

iemand die me van station kan pikken?

• Topic Starter Topic Starter
2e dag laden is aangebroken. Vanochtend nog een bakkie koffie en daar moet ik het mee doen tot aan de wedstrijd morgen eind van de middag;)
Ik begin al aardig te lijnen en te strepen.

Terug
Naar boven