AndroidHealthClinic

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

mmm lekker slijm, telkens ik een boterham wil eten vang ik ervoor net een big ass brasem.
Dat het maar snel zomer is, vissen ontspant tot in je ziel.

van vissen wordt ik juist gespannen, helemaal als ik niks vang. steeds naar die k*t dobber kijken, die vissen zijn veels te slim voor me, ze jatten het aas er ook steeds af bij mij:mad:

werphengel is even leuk maar hou ik ook maar een half uurtje vol.

Waar ik liever mee vis is een superdude met diamanten oorbellen, zwaar gebruinde kop , punkhaar met een volle breezer in zijn hand. Ik gooi dan uit in een kroeg en wacht tot ik een breezah sl*t aan de lijn heb. die doe ik dan in een bak water en neem haar mee naar huis.

visseizoen is nog niet begonnen !

even de harpoen mooi polijsten weer voor de zomerjacht!

Hoezo is het morgen mooi weer dan? Vondt er vandaag ook nog niet veel bijzonders aan,
maar goed dat zal de rest van het jaar ook niet wat worden .. Nederland hè.

belgie hetzelfde hoor ... :(

• Topic Starter Topic Starter
Vissen kicks ass, haha

Heb er ook weer zin in na zo'n mooie dag. Gewoon lekker buiten zijn en een hengeltje uitgooien en RELAXEN!

Moet weer eens gaan zee-vissen.. is ook vet.. :D

binnekort weer wat giga karpers boventrekken !! hell yeah baby !!

hier was het vandaag volgens de weerman 17 graden ? het was lekker warm in ieder geval :)

van vissen wordt ik juist gespannen, helemaal als ik niks vang. steeds naar die k*t dobber kijken, die vissen zijn veels te slim voor me, ze jatten het aas er ook steeds af bij mij:mad:

werphengel is even leuk maar hou ik ook maar een half uurtje vol.

Waar ik liever mee vis is een superdude met diamanten oorbellen, zwaar gebruinde kop , punkhaar met een volle breezer in zijn hand. Ik gooi dan uit in een kroeg en wacht tot ik een breezah sl*t aan de lijn heb. die doe ik dan in een bak water en neem haar mee naar huis.

true, vissen geeft een soort van gezonde spanning en tegelijkertijd een lichamelijke ontspanning op een rustige plek.

En ja hou de twee soorten vissingen uit elkaar;)

Ik kan niet :sad: 'k Moet 't Evangelische Dagblad rondbrengen.

Terug
Naar boven