Fitness Seller

Wie gaat er naar hatebreed 04-02-10?

Leuk dat je terug bent Ivootje. :)

• Topic Starter Topic Starter
Jaja het wachten is op me permban! Nog 2 puntjes te gaan, en nog 9 maanden wachten voor er punten worden ingetrokken! De laatste tijd heeft bigt wat rode kaarten te veel lijkt het wel.
Oh noes, wat moet dit forum zonder jou?
Vraag anders of ie een paar kaartjes naar mij wilt overhevelen. :)

Wat een herrie zeg...

Nice ze staan dan in het voorprogramma van Machine Head!!!

• Like
Waarderingen: CoD
Ik ben er niet bij, sowieso duur. En ik hoorde dat hatebreed vorige keer een btje een handjeklap alto publiek vooral had aangetrokken haha

Laatst bewerkt:
Hoi Ivo :wave:
Heb trouwens je advies opgevolgd, benchen in powerrack :D!

Ik ben er niet bij, sowieso duur. En ik hoorde dat hatebreed vorige keer een btje een handjeklap alto publiek vooral had aangetrokken haha

Ik ga ook nooit naar iets toe wat me tof lijkt als een willekeurige zekere iemand zegt dat er de vorige x handjeklapaltopubliek was!

Hoi Ivo :wave:
Heb trouwens je advies opgevolgd, benchen in powerrack :D!

Nice!

ze komen ook in belgie!

Ach strongman, ik ga vaak genoeg naar shows hoor. Maar er zijn zoveel toffe shows, dat kan ik je vertellen jongen. En daar komt bij dat machine head ook niet helemaal aan mij besteed is. Maar ik zal hatebreed vast wel weer een keer live zien want kwa muziek vind ik ze nog steeds goed.

Ach strongman, ik ga vaak genoeg naar shows hoor. Maar er zijn zoveel toffe shows, dat kan ik je vertellen jongen. En daar komt bij dat machine head ook niet helemaal aan mij besteed is. Maar ik zal hatebreed vast wel weer een keer live zien want kwa muziek vind ik ze nog steeds goed.

Machine Head is een van de weinige bands die op mijn lijstje met nog te bekijken bands staat. Paar jaar geleden had ik speciaal voor hun een kaartje gekocht voor fields of rock maar toen was de tourbus stuk.

Maar vertel me is over die toffe shows, ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Machine Head is een van de weinige bands die op mijn lijstje met nog te bekijken bands staat. Paar jaar geleden had ik speciaal voor hun een kaartje gekocht voor fields of rock maar toen was de tourbus stuk.

Maar vertel me is over die toffe shows, ik ben benieuwd!

MH is natuurlijk ook gewoon een prima band, alleen niet helemaal mijn ding. Maar ik wens je veel plezier:)

Ik weet niet of dat tweede deel sarcastisch is aangezien jij erg vaak sarcastisch bent;)

Ik weet het ook nog niet helemaal, als ik het weet laat ik het je zeker weten!

Ik zag dat de rest van het voor programma ook niet slecht is. Bleeding Through is wel leuk. En het oude werk van All Shall Perish is echt heel goed, jammer dat ik de nieuwe cd zo slecht trek. Maar live is All Shall Perish sowieso nog goed!

vet, waar is het eigenlijk?

waar is het eigenlijk? idd

beide bands zijn wel vet!

Terug
Naar boven