XXL Nutrition

Wie gaat er naar hatebreed 04-02-10?

vloer in de hmh is ontiegelijk glad, lijkt wel een ijsbaan. Vorige week ook meermalen bijna hard op me plaat gegaan

zwaarder worden, heb je nergens last van :P

Vanavond barst de hel in Brussel los, zijn er hier mensen die gaan?

wat een brutale gozer he die zanger van Machinehead,
hahahah was er al een brutale cirkelpit bezig, zegt ie nog; Bigger Mother****ers!!!
Laatste stuk heb ik vanaf de tribune gezien, goddamn het ging echt goed los!
Zo hoort het ook! Alles kapot!

Inderdaad jammer van die gladde vloer, ik ging echt een paar keer bruut onderuit na een bodycheck, broek helemaal vies. Ik denk ik moet weg hier voordat ik blessures maak.

wat een brutale gozer he die zanger van Machinehead,
hahahah was er al een brutale cirkelpit bezig, zegt ie nog; Bigger Mother****ers!!!
Laatste stuk heb ik vanaf de tribune gezien, goddamn het ging echt goed los!
Zo hoort het ook! Alles kapot!

Inderdaad jammer van die gladde vloer, ik ging echt een paar keer bruut onderuit na een bodycheck, broek helemaal vies. Ik denk ik moet weg hier voordat ik blessures maak.

de pretty boys kunnen idd beter vanaf de zijlijn toekijken. Trad all shall perish in NL ook nog op? Ik zie dat ze hier van de affiche verdwenen zijn.

de pretty boys kunnen idd beter vanaf de zijlijn toekijken. Trad all shall perish in NL ook nog op? Ik zie dat ze hier van de affiche verdwenen zijn.

hier ook. Bleeding Through speelde wel, die vond ik eigenlijk ook best OK. zaal was erg leeg nog.

Loo bij mij doet ook alles pijn... merkte net dat m'n ribben ook verrot zijn :roflol:

Ga der avanavond ook naar toe. Wel meer voor Machinehead eigenlijk.

trouwens, zijn het hier dbb'ers die vrouwen versieren op metalconcerten? zoja, tips zijn welkom.

Machine Head was fucing vet! Hatebreed was ook niet slecht :)

Terug
Naar boven