MuscleMeat

Wie gaat er naar hatebreed 04-02-10?

Ik ben er niet bij, sowieso duur. En ik hoorde dat hatebreed vorige keer een btje een handjeklap alto publiek vooral had aangetrokken haha

Klopt die staan allemaal achteraan, je moet ook vooraan staan tussen de snuivende anabolen spuitende neo-nazi's in de pit.
(oja, en strongman dan)

Ik ben trouwens present, nieuwe album is weer erg haatdragend dus ben benieuwd wat voor show ze ervan maken.

als ze nog kaarten hebben als m'n loon binnen is ben ik er ook bij. andere bands die spelen klinken ook prima trouwens

Dit feest oftewel concert is not my cup of tea. Lijkt me meer iets voor Tjok en zn ex-vriendin onder het genot van marihuana.

ik ben erbij! kaarten net besteld

Let's ****ing do this!

2nsltvk.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Wat een dure kaartjes man, mijn kaartje is 37,50 ;)

it's time to feel ****ing invincible!! :hedbang:

bizar vet :) feeling ****ing invincible!

Kwam Loo nog tegen toen hij na hatebreed door utrecht city liep.
Hij was verrassend nuchter.
Of doe ik nu te veel afbreuk aan de legende?

Ik heb het nuchter gehouden ja, moest rijden.

En ik was kaaaaaapot, heb bij Hatebreed van begin tot eind in de pit gestaan, maar vrij snel tijdens Machinehead moest ik afhaken, potverdomme wat een oorlog. Bruut!

Was k*t dat de vloer erg glad was, ik ben (net zoals de rest) een keer of vijf gevallen waarvan er 1 keer nog een of andere ezel op m'n hand ging staan.

Rest van de avond heb ik boven op de tribune gekeken, ook vet!

Ik heb alleen nou nog een zware tuut in m'n oren, hoop wel dat dat weg gaat in de loop van de dag.

haha, ik stond bij hatebreed achter te genieten, laatste half uur ofzo bij machine head in de pit gestaan.

ik ook een extreem dof gevoel in m'n linkeroor, rechteroor hoorde ik al niet zoveel meer mee... redelijk beurs ook en nek verrot van het headbangen.

goed feestje!

supervette wall of death btw :)

Terug
Naar boven