Fitness Seller

Wie gaat K1 kampioen worden dit jaar???

Same, denk dat sem wel een goede kans zal maken. Zou liever iemand anders zien winnen maar we zien het wel.

2007!!!!!!! the year of RAYYYYYY SEFOOOOOOOOOOoooooooo:D althans zo kondigt die japanse ringannouncer hem aan, ik noem hem dus gewoon ray sefo.:cool:

Ik denk dat sem schilt kampioen gaat worden, maar ik hoop Bonjasky:cool:

ik hoop peter aerts hij is helemaal terug wat hij is beter als eerst.
mits geen blessures anders schilt.
zou voor sefo ook weleens een keertje mooi zijn om te winnen ik gun het hem ook wel.
ciao

ik zie Semmy op dit moment niet zo snel van iemand verliezen. Ik zou het Sefo echt gunnen, ik hou wel van zijn sT

Ik hoop Aerts. Ik denk Schilt. En bid dat Choi niet wint! Hij wordt helaas nog steeds beter ook. Gary Gooddridge, een type wat hem kan verslaan, dacht ik, had niets in te brengen.

Gary Goodridge is altijd al een hekkensluiter geweest. Het is dat hij meestal wel spectaculair knockte (all-out brawls)en gevoel voor show heeft. Volgends mij had ie wel een blessure aan zijn enkel. Normaal rent ie bij begin op de tegenstander af, nu hinkte hij er naartoe. Zijn enkel had ook ondersteuning.

Ik hoop dat Bonjasky wint, Aerts is ook prima maar Sem maakt de meeste kans denk ik.

Wie zijn er allemaal geplaats voor de Tokio GP?
Vorig jaar waren dat de 8 finalisten van het jaar ervoor, alle GP winnaars ( Europe 1, USA 2, Asia 1, Intercontinental 1 en Japan 1) plus 2 gekozen door K1 organisatie. Dus 16 totaal.
Maar op de fightcard voor de Asia GP 2007
K-1 OFFICIAL WEBSITE
staan fighters die zich al plaatsen omdat ze het jaar ervoor finalist waren.
K-1 Fight Club - K-1 Japan - K-1 Grandprix - K-1 World Max - EuroSport Live - Box - Boxing - Tv Boxing - Las Vegas - Online Sport - Champion - - Usa - Nedherland - France - Tayland - Turkey - Grand Prix - fightclub Sport - fightclup - The world most

Ik ga ook voor semmy schilt. Zag daarnet op eurosport weer een herhaling van hem tegen mighty mo. Dominerend gewoon zijn vecht sT :thumbs:

hmm

ik zou zeggen sem schilt in de heavy,zoals al eerder gezegt maakt aerts idd een goeie kans

toch hoop ik een ander te zien winnen dit jaar :cool:

omfg

hoe zeg ik dit met een beetje sT?

ohja:

BWAHAHAHA!!!!

die mong**l houd het nog geeneens 3 minuten uit bij peter,ik bedoel alles goed en wel dat sapp sterk is maar hij heeft a:geen enkele techniek b:hij is nog stommer dan een specht op een alluminium telefoonpaal en c:hij te TE groot(omdat extreem grote spierbundels gewoon niet heel goed gecombineerd gaan met vechtsporten maar dat is mijn mening)

en als ernesto 'the living legend' hoost nog vocht dan zou hij winnen als hij net zo was als wat jaartjes terug :cool:

aertsssss.

Laatst bewerkt:
Dit is dus de loting voor de 29e september?

Vind het maar k*t!! Aerts tegen Sefo? Die zie ik liever allebei bij de laaste 8 in Tokio, dan dat ze elkaar nu al ontmoeten in de Final Elimination. Ik hoop dat Sefo wint.

Aerts - Sefo (Sefo, by KO)

Le banner - Kareav (Le banner by TKO)

Yusuke Fujimoto - Junichi Sawayashiki (Fujimoto by UD)

Bonjasky - Leko (Leko by UD)

Schilt - Slowinski (Schilt by TKO)

Feitosa - Chalid die Faust (Feitosa bij UD)

Badr Hari - Doug viney (Badr by Ko)

Hong man Choi - Mighty Mo (Mo by KO)

Ik doe niet mee denk ik.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
IMO gaat semmy de titel weer binnenslepen.

Terug
Naar boven