AndroidHealthClinic

Wie gebruikt AnimalPak ?

Heb hem vandaag besteld bij xxl. Met een beetje geluk morgen in huis.. :D

wat is die site weer van Animal?

Wij hebben Animal Pak en Animal Stak ook opgenomen in het assortiment.

Animal pak rules imo.

Heb 'gewone' multivitamine van maximize gebruikt ook, wel veel goedkoper, maar ik had het gedacht me fitter te voelen bij die Animal Pak. Ben nu bezig aan mijn derde doos en nog steeds overtuigt.

Die fluo pis nemen we er maar bij.

Trouwens, nemen jullie het allemaal een half uur na de maaltijd voor het trainen? Want ik neem ze soms ook 's morgens na het ontbijt.

ik neem ze 's morgens na het ontbijt. Begint steeds makkelijker te worden, dat wegwerken van de pilluhh.. :D

Ik gebruik hem ook....1e bus sinds vrijdag in huis.
45 min pre workout (dus alleen op gym dagen) neem ik 1 zakje.

ik neem ze 's morgens na het ontbijt. Begint steeds makkelijker te worden, dat wegwerken van de pilluhh.. :D

Ik hoor mensen altijd janken om het slikken van pillen....ik doe dat hele zakje in me mond en een groot glas water er achter aan & klaar...snap het probleem niet het zijn geen appels of zo toch die je moet slikken.

No offence :)

ja, jij bent vast gewend om grote dingen in je mond te krijgen :D

Ik hoor mensen altijd janken om het slikken van pillen....ik doe dat hele zakje in me mond en een groot glas water er achter aan & klaar...snap het probleem niet het zijn geen appels of zo toch die je moet slikken.

No offence :)

Je zal toch wel eerst die pillen uit dat zakje halen?? :eek:

super vet filmpje op de site..voor mij genoeg reden om animal pack te kopen!!!! (jk)

wahhahaha :roflol:

ghehe :D

Ik pak em in 5 keer, 2 grote pillen per keer en dan de drie kleintjes erachter.

maar alles in één... beest ;)

heb wel een animalpak shakebeker :cool:

Zoo... van morgen wou ik het even te snel innemen .. hup zakje leeg in mijn hand en de hele mikmak in de keel .. water .. en... toen ging het mis.. haha ging nog net niet over mijn nek maar scheelde weinig.. haastige spoed is zelden goed mannen!

Terug
Naar boven