Fitness Seller

Wie gebruikt AnimalPak ?

Niks overtreft Solgar multi's :D

Hoezo moet je die zakjes uit dat blik halen?
Ik dacht dat het een zetpil was.

heb je het nou over die van a tot z? das 1 grote gele pil :P neem ik elke dag tijdens het eten..

Nee dat is Centrum

Solgar maakt uber hoge kwaliteit multi sups... geen syntetische vitamine zoals AnimalPak en centrum etc..

Solgar Vitamins - Welkom bij Solgar Vitamins

Je betaald dan ook 70 euro voor hun allerbeste Multi... voor 1 potje.. ik heb zelf de VM2000. Valt nog te doen, en een goede multi vind ik belangrijk. Alleen jammer dat B&F , XXLNutri, SPortfood ze niet heeft in hun assortiment :(

Dat blik eet ik altijd op voor extra ijzer.. grrrr

zijn het pillen of caps? en hoeveel stuks per keer? ben op zoek naar een goede multi, maar heb zo'n hekel aan om tig pillen naar binnen te werken!!

Nee dat is Centrum

Solgar maakt uber hoge kwaliteit multi sups... geen syntetische vitamine zoals AnimalPak en centrum etc..

Solgar Vitamins - Welkom bij Solgar Vitamins

Je betaald dan ook 70 euro voor hun allerbeste Multi... voor 1 potje.. ik heb zelf de VM2000. Valt nog te doen, en een goede multi vind ik belangrijk. Alleen jammer dat B&F , XXLNutri, SPortfood ze niet heeft in hun assortiment :(

Sommige vitamines zijn synthetisch beter opneembaar...

dit is een zeer hoog gedoseert multivit/min supplement. er zit zowat vanalles in ook aminos enzo. ik heb er weinig aan gehad.

Terug
Naar boven