XXL Nutrition

Wie gelooft er hier?

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Ben wel benieuwd of hier gelovigen ronddwalen. En dan niet mensen die gedoopt zijn, en daarna nooit meer een kerk (oid) zijn binnen gestapt.
Maar mensen die actief hun geloof beleiden.

Nou, van mij zal je het wel al weten denk ik :) Ik geloof met heel men hart in de Heer Jezus Christus en alles wat Hij ons geleerd en verteld heeft.

ik vroeger wel de wil gehad om te geloven. Het maakt het leven namelijk zoveel makkelijker en duidelijker. Maar helaas (sort of): mijn hart en hersenen konden zich er niet mee vereenzelvigen.

Ben ontzettend sceptisch en geloof pas iets als ik het met mijn eigen ogen gezien heb, wat een god betreft ik geloof wel dat er iets is, alleen geen opper machtig wezen dat over ons waakt.

Ben overigens Rooms-Katholiek.

geloven is zooooo 1589 :D

god is dood :thumbup:

Geloof niet. Is geen aanleiding voor mij om het wel te doen:)

Kan best zijn dat er iets is na de dood, maar denk niet dat er een opperwezen bestaat. Ik geloof wel absoluut niet in religies, vind ze maar pure bullshit.. :o

het leven is een periode tussen 2 eeuwen in :) voor dat je geboren werd ben je er ook al eeuwen niet geweest ;) dus nee ik geloof niet (ook niet in leven na de dood)

geloof is het opium van het volk, bedoeld vd rijke klasse om de lagere klassen zo braindead als ne zombie te houden

Ik geloof dat er geen hogere machten zijn. :cool:

ik ben gelovig. Ik ga alleen bijna niet naar de kerk.

Heb weinig redenen om te geloven en des te meer redenen om niet te geloven...

ik geloof in alice D, dat is de enige tijd dat ik geloof in god en het oppermachtige

Ik kan mijn statements niet verklaren... ik zou dan teveel moeten typen.

Kuffar in the house.

Terug
Naar boven