XXL Nutrition

Wie gelooft er hier?

Ik geloof dat ik niet geloof:cool:

De grote vraag is: waarom heeft God die alwetend en volmaakt is een aarde geschapen met zondige mensen.

ik vroeger wel de wil gehad om te geloven. Het maakt het leven namelijk zoveel makkelijker en duidelijker. Maar helaas (sort of): mijn hart en hersenen konden zich er niet mee vereenzelvigen.

+ 1. Ik zou graag geloven dat er een Hogere Macht is die ervoor zorgt dat alles weer goed komt.

Spijtig genoeg merk ik dagelijks dat dat niet is.

Als je wil dat er iets verandert, moet je het zelf doen.

I believe in me.

Ik geloof in niemand ..

Iedereen geloofd in mij :thumb:

Mh, tot nu toe nog niet. Weet je een goed boek?

Wat dacht je van het origineel?

Er zijn nog wel wat andere boeken in omloop. Ben zelf bezig met "Een kleine van geschiedenis van bijna alles" [Link niet meer beschikbaar]

Als die uit is, ga ik aan "God een misvatting" beginnen. [Link niet meer beschikbaar]

God zit in me broek, nat of droog, hard of slap, schietend of windstil, hij kan het allemaal.

Ik geloof in mezelf.

Edit: dit was m'n 3.666e post. 666, iemand hier die gelooft in het nummer van het Beest? Of die gewoon in 'het Beest' gelooft?

bedankt dat jullie allemaal in mij geloven!!!

Ik ben helaas te intelligent om in een religie als het christendom of de islam te geloven. Lijkt me heerlijk als je zulke oogkleppen op kunt zetten.

De grote vraag is: waarom heeft God die alwetend en volmaakt is een aarde geschapen met zondige mensen.

De vraag zou ook kunnen zijn in hoeverre God alwetend is. God schiep immers zelf denkende wezens, hoe zou god dan alwetend kunnen zijn als hij niet voorspellen kan hoe die wezens denken en handelen. En als we niet zelf denkend zijn, keuze een illusie is, wij slechts radars in het grote rad, waarom dan ons oordeel aan de hemelpoort? Ik bedoel dan deed ik als radar wat ik doen moest in het grote geheel. Nee god is niet alwetend. Of God volmaakt is, ja een experiment met 5 miljard intelligente onderdelen, dat is een moeilijk voorspelbaar iets. Had God er niet beter aangedaan 5 miljard robots te maken? Dat weet ik niet, zo alwetend noch volmaakt ben ik niet.

En of ik geloof, ja dat doe ik wel alleen zullen er een hoop mensen beweren van niet.

En de topic maker, eigenlijk moet je zelf ook je mening geven als je dit soort vragen stelt.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbup:

Terug
Naar boven