Dimi P zei:Wordt je al nat?![]()
Hehe geintje hoor, zit je te pesten![]()
Kletsnat!!!
van de regen.........
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dimi P zei:Wordt je al nat?![]()
Hehe geintje hoor, zit je te pesten![]()
Arms zei:wat lullig zeg...., niemand die een lekkere vriendin kan posten![]()
?
Ik wel hoor, ik weet zeker dat ik de lekkerste heb![]()
![]()
![]()
![]()
Op verzoek van het Amerikaans Fitness tijdschrift,Double XL magazine, heb ik een paar dagen geleden ff een paar foto's van CHELLSS gemaakt, waaronder deze.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Arms zei:wat lullig zeg...., niemand die een lekkere vriendin kan posten![]()
?
Ik wel hoor, ik weet zeker dat ik de lekkerste heb![]()
![]()
![]()
![]()

Mweh.. ik denk dat andere jongens met haar flirtenDaster zei:die van Sage is wel knap op zich, maar je moet haar wel een beetje in degaten houden want ze zit altijd met andere jongens te flirten.
wel toevallig eigenlijk.. in het hele topic zijn 5 foto's gepost en eentje ken ik ervan
.. nee maar valt me op, dat als ik met haar ga stappen, dan is er natuurlijk nooit wat. Zodra ik een keer niet mee ga, dan hoor ik de volgende dag verhalen van d'r dat die en die haar lastig viel of bla bla en dan denk ik ook van tja..? Oh trouwens, ze kent wel veel jongens. Jongens uit de buurt daar.. van de huet. Die trainen daar ook, ik ken ze wel van het stappen..ja logisch hahaSageFrancis zei:Mweh.. ik denk dat andere jongens met haar flirten.. nee maar valt me op, dat als ik met haar ga stappen, dan is er natuurlijk nooit wat. Zodra ik een keer niet mee ga, dan hoor ik de volgende dag verhalen van d'r dat die en die haar lastig viel of bla bla en dan denk ik ook van tja..? Oh trouwens, ze kent wel veel jongens. Jongens uit de buurt daar.. van de huet. Die trainen daar ook, ik ken ze wel van het stappen..
Ze gaat niet vreemd(hoop ik, en ga ik van uit..)
Ja omdat ze in dtc woont, hahaha ik ken ook geen vreemde meisjes uit den haag enzo..
toevallig dus dat er iemand uit dtc gepost werd... I know i know, maar ik vind dat niet erg hoor. Er is niks mee. Het zou echt dom zijn als iedereen al boos zou worden als een andere jongen met je vriendin praat, of omgekeerd.Daster zei:ja logisch hahatoevallig dus dat er iemand uit dtc gepost werd...
dat soort verhalen ken ik wel inderdaad.. maar vaak overdrijven ze het een beetje en was er eigenlijk helemaal niks aan de hand.
fryslan zei:

Heb nix om me voor te schamen maar ik hou gewoon niet van die (negatieve)aandacht...Jij bent cute, dit houdt het nog cute. Keep it that way.Yff zei:Ik zie daar niet zo het nut van in..
Geen zin om net als Muuske en Mikki behandeld te worden
Als hier ooit foto's van mij komen zal ik niet degene zijn die ze hier heeft gepostHeb nix om me voor te schamen maar ik hou gewoon niet van die (negatieve)aandacht...
Blackadder zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hiervan gaat mijn hartje toch sneller bonken, hoe lief.

whahahah die foto ga ik uitprinten en in de gym hangenBlackadder zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hiervan gaat mijn hartje toch sneller bonken, hoe lief.

Homer17 zei:whahahah die foto ga ik uitprinten en in de gym hangen![]()

eduardjanssen zei:

doe ff arrogant anders :shoot:Arms zei:hee grijpwijk, ik denk eerder dat zij jou niet aan wil raken.
Laat jouw vrouwtje eens zien, of woon jij samen met je rechterhand?
Silva zei:Niks arrogant, Grijpwijk loopt elk vrouwtje te beledigen als het mooie blonde is het weer het probleem dat ze niet met een 100% arier dus Arms mag best op komen voor z'n vrouwtje.