AndroidHealthClinic

Wie heeft de Lekkerste chick!

klusmier zei:
die is niet voor 1 nacht te huur..........als je haar wilt hebben is het voor levenslang!

of je moet dan emigreren en vervolgens vreemdgaan :o :eek:

:p :D

maar ik hou meer van magere sletjes (BMI van onder de 17) en jouw vrouw voldoet daar niet echt aan of wel.... ja aan het tweede wel trouwens..

eduardjanssen zei:
LOL die Antilianen hangen je aan de wilgen. Het is nou niet zo dat je 500KG trekt in je eentje.

R.I.P. Klusmier de bouwvakker

ik pak alleen vrijgezelle vrouwtjes; het liefst degene die ik nu heb.......die komen van Jamaica!!

( 2 HOT 2 HANDLE.....:D )

ey klusmier ouwe pooier , wat nou als je vrouw toevallig op deze site terecht komt :roflol: slap!! slap!! slap!! :D

of wide load :P

klusmier zei:
ik pak alleen vrijgezelle vrouwtjes; het liefst degene die ik nu heb.......die komen van Jamaica!!

( 2 HOT 2 HANDLE.....:D )

Jaja maar die ene die thuis zit heeft familie en je weet swa die antilianen groeien op met het mes.

Vergeten soms dat sommige mannen op grote dames vallen.
Ik uit praktisch oogpunt niet. Als ik ook nog een zware vrouw naast me moet hebben zal ik toch echt mijn vloer moeten laten verstevigen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij deze mag de topic starter er 1 hebben om zich op af te beren:D

Laat ff weten hoe die ervaring is Wesley dan vertel ik je wel hoe ze in het echie is

(Hmm foto komt een beetje wazig over :))

nog 1 dan ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier staat een kind op dus je gedraagt je maar ff Wesley!

leuk vrouwtje heb je Ries;) en je jochie lijkt op zn papa, ook kaal en knoeien met eten:D

rtodeep zei:
ey klusmier ouwe pooier , wat nou als je vrouw toevallig op deze site terecht komt :roflol: slap!! slap!! slap!! :D

dat is makkelijk...........

dan hoef IK in ieder geval geen keuze meer te maken tussen mijn vrouw en mijn security-aanwinst:D

Homer17 zei:
Dus daarom verhuis jij naar de curacao :P

ik zit niet op Curacao, maar op een ander eiland v/d Nederlandse Antillen

je denkt toch niet dat ik zoiets ga flikken, terwijl alle schoonfamilie op t zelfde eiland zit??:eek:

Toch heb ik nog steeds de lekkerste chick ;) Peoples kan het je vertellen, die heeft d'r gezien.
(En nu geen fotos plaatsen van 1 of andere gare verlepte sloerie he!) ;)

Klusje laat zijn vrouwtje gewoon overkomen, en behoud zijn vriendinnetje.......

;) hoezo van 2 walletjes eten ?

Terug
Naar boven