eduardjanssen zei:BTW als ik het goed begrijp zijn die Cariben net zoals Thailand. Wanneer ze een Europeaan zien dan zakt het broekje?
Zo is het overal buiten de westerse wereld mijn waarde...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:BTW als ik het goed begrijp zijn die Cariben net zoals Thailand. Wanneer ze een Europeaan zien dan zakt het broekje?
delguy zei:

klusmier zei:die is niet voor 1 nacht te huur..........als je haar wilt hebben is het voor levenslang!
of je moet dan emigreren en vervolgens vreemdgaan![]()
![]()
![]()
![]()
eduardjanssen zei:LOL die Antilianen hangen je aan de wilgen. Het is nou niet zo dat je 500KG trekt in je eentje.
R.I.P. Klusmier de bouwvakker
)klusmier zei:ik pak alleen vrijgezelle vrouwtjes; het liefst degene die ik nu heb.......die komen van Jamaica!!
( 2 HOT 2 HANDLE.....)

klusmier zei:ik pak alleen vrijgezelle vrouwtjes; het liefst degene die ik nu heb.......die komen van Jamaica!!
( 2 HOT 2 HANDLE.....)
RobertHosper zei:leuk vrouwtje heb je Riesen je jochie lijkt op zn papa, ook kaal en knoeien met eten
![]()

Dus daarom verhuis jij naar de curacaoklusmier zei:die is niet voor 1 nacht te huur..........als je haar wilt hebben is het voor levenslang!
of je moet dan emigreren en vervolgens vreemdgaan![]()
![]()
![]()
![]()

rtodeep zei:ey klusmier ouwe pooier , wat nou als je vrouw toevallig op deze site terecht komtslap!! slap!! slap!!
![]()

Homer17 zei: