MuscleMeat

Wie heeft er ervaring met spullen kopen in italie?

maar ze weten wel waar het naartoe moet en die persoon wordt in nederland gerechterlijk vervolgd.

skydirk zei:
maar ze weten wel waar het naartoe moet en die persoon wordt in nederland gerechterlijk vervolgd.

dus als ik doos AS naar jou opstuur zonder dat jij het weet, wordt jij gerechterlijk vervolgd?? lijkt me sterk.

tuurlijk, wat dacht jij? ik heb al problemen gehad omdat ik iets via internet besteld had dat door de douane onderschept is.

Pumpin' zei:
dus als ik doos AS naar jou opstuur zonder dat jij het weet, wordt jij gerechterlijk vervolgd?? lijkt me sterk.

Inderdaad, bewijsvoering is nog steeds lastig in NL, maar je zal er niet met minder als een schikking onderuit komen.

Als het echt zo makkelijk gaat als je denkt bestelt iedereen toch illegaal spul op het internet...van nep merkspul tot dozen GH..

Ik ken iemand persoonlijk die mooi 10.000 euro mocht aftikken na een pakje dat onderschept was vanuit China..

D.W.

Italie is goed te doen als je wat mensen kent en/of de taal spreekt.
Nolva arimidex en clomid is vrij makkelijk te krijgen, maar vaak maar een paar verpakkingen per apotheek.
Maar het mooie van een grote of middelgrote stad in Italie is dat er om de 40 a 50 meter weer een apotheek zit....!

Genoeg markt dus :D

BigMaus zei:
Italie is goed te doen als je wat mensen kent en/of de taal spreekt.
Nolva arimidex en clomid is vrij makkelijk te krijgen, maar vaak maar een paar verpakkingen per apotheek.
Maar het mooie van een grote of middelgrote stad in Italie is dat er om de 40 a 50 meter weer een apotheek zit....!

Genoeg markt dus :D

rare meiden die italiaanse ook, of niet :D

• Topic Starter Topic Starter
Spullen halen in Italie valt heel erg tegen, heb werkelijk waar 2 pakjes nolvadex kunnen kopen... voor de rest vroegen ze overal een doktorrecept voor.

Daarbij vind ik de mensen vreselijk lelijk en niet echt aardig.

Dus voormij nooit meer italie........., :mad:

Testo heefy gelijk..in Italie..Clomid & Nolvan zijn zeer moeilijk om te krijgen...laten staan AAS, zonder recept krijg je niks..ze wiilen zelf de Creatine verbiden.
Als je in italie met AAS wordt gepakt..dan zijn de gevolgens niet meer te overzien..

Ciao
Cavallo

Terug
Naar boven