Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Welke waardevolle info?
Dat je hem afzeikt moet ie je nog voor bedanken ook?
Nou bij deze dan Frenk....bedankt voor je zeikposts en als ik ooit wat voor jou terug kan doen hoor ik het graag.![]()
heb je al gecontroleerd of die PC wel bankjes van 256 mb aankan? Want ik denk dat je pc maar hooguit 128 mb of zelfs maar 64 mb van het geheugenstrip herkent.
Dus ik zou voor de zekerheid voor een dual side geheugenbankje gaan, daar heb je het meeste kans mee dat ie em ziet, maar dan nog betwijfel ik het of ie de volle 256 ziet... zowiezo even een bios update doen.
dit soort info lees je niet in een boekje en ik denk niet dat DBC op de hoogte is van de compatibiliteitsproblemen die zich voor kunnen doen met oud geheugen. Laat ik het maar niet hebben over die oude compaq systemen.
Vaak is het ook zo met geheugen (vooral die oude SD geheugen), wanneer je 2 verschillende types/merken hebt dit vaak gaat conflicteren (ondanks de backwards compatibility technologie). Sommige 168 pins SD geheugen modules hebben onderling nog steeds erg veel verschillen waardoor conflicten kunnen ontstaan, daarbij zijn er genoeg moederborden die niet alle merken geheugen ondersteunen (bijv. die oude compaq pc's ondersteunen alleen compaq geheugen) en als dat het niet doet kan het ook nog zijn dat er conflicten onstaan door verschil in: cas latency timing, voltage, clocksnelheid, merk geheugen en indeling van het geheugenbankje.
Nogmaals: bespaar je het gezeik met dat geheugen en koop gewoon voor 50 piek een pentium 4 van 1,5 ghz ofzo
ik verwed me ballen dat je er bijna geen drol mee vooruit zult gaan wat betreft het afspelen van Divx.
Laatst bewerkt:

nee klopt dbc, ik ben de duivel en doe niets goed en jij bent onze engel met altijd politiek correcte antwoorden 

Zoiets kun je echt vergeten. Al stop je hem ramvol (woordspeling
) met geheugen, dan nog schiet het niet op. Zoiets heet 'bottleneck', en dat is de processor in dit geval.