Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
De enige overeenkomst tussen Roxxe en earthquake is dat als Roxxe springt je een earthquake krijgt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
topfysiek!
stats
Height: 6 foot 4
Weight: 245 pounds
Quasi identiek aan mij alleen wat droger en 1-2kg meer![]()

Net of die garnaal 120 kilo weegt... ze kunnen het altijd zo lekker opdikken daar hé
Ik geef hem 100 hooguit
^^ geloof me, het is algemeen geweten dat in die sport de gewichten SERIEUS worden overdreven. John Cena is zogezegd 130 kg en hij staat er redelijk droog bij. Dat kan echt niet. Dan zou hij bijna moeten uitzien zoals Cutler.
Cena wordt aangeduid als 245lbs dacht ik, dat is 111kg. Bij zijn lengte is dat redelijk realistisch. Vroeger werd alles heel erg overdreven inderdaad, nu valt dat reuze mee. Alleen met de lengtes wordt nog weleens wat gesmokkelt, vaak zijn de jongens 5/6 cm kleiner dan aangeduid.
dat een reus!
vroeger was ik fan van The Canadian
maar hoe noemde die gast weer?
hij verscheurde telkens de Amerikaanse vlag en vroeg om het volkskied van Canada te spelen
was dus niet echt geliefd![]()
Ik vind persoonlijk Batista er zeer bruut uitzien ja en wat mensen al zeggen wel een belachelijke tatto rond zijn navel. Maar hoe groot is die batista eigenlijk?
Batista, The Rock en Goldberg!
Nathan Jones is ook wel een toppertje, maar die lijkt gewoon op mij.![]()
^^ die canadees is waarschijnlijk Lance Storm. Idd mooie fysiek en natural behaald. De enigste wrestler waarvan ik het geloofwaardig vind.
haha;grapjas!
jones is wel een ferme beer,208cm,en meer dan 150kg!