Fitness Seller

Wie heeft voor jullie de netste fysiek nu en beste en fysiek van vroeger in WWE, WCW

Net of die garnaal 120 kilo weegt... ze kunnen het altijd zo lekker opdikken daar hé:P

Ik geef hem 100 hooguit

Hij is 1m94, dan lijk je nu eenmaal kleiner op fotos's. 245lbs is 112kg. Mag je zeker van zijn dat zijn stats echt zijn.

^^ geloof me, het is algemeen geweten dat in die sport de gewichten SERIEUS worden overdreven. John Cena is zogezegd 130 kg en hij staat er redelijk droog bij. Dat kan echt niet. Dan zou hij bijna moeten uitzien zoals Cutler.

^^ geloof me, het is algemeen geweten dat in die sport de gewichten SERIEUS worden overdreven. John Cena is zogezegd 130 kg en hij staat er redelijk droog bij. Dat kan echt niet. Dan zou hij bijna moeten uitzien zoals Cutler.

Cena wordt aangeduid als 245lbs dacht ik, dat is 111kg. Bij zijn lengte is dat redelijk realistisch. Vroeger werd alles heel erg overdreven inderdaad, nu valt dat reuze mee. Alleen met de lengtes wordt nog weleens wat gesmokkelt, vaak zijn de jongens 5/6 cm kleiner dan aangeduid.

Brock Lesnar niet te vergeten

Cena wordt aangeduid als 245lbs dacht ik, dat is 111kg. Bij zijn lengte is dat redelijk realistisch. Vroeger werd alles heel erg overdreven inderdaad, nu valt dat reuze mee. Alleen met de lengtes wordt nog weleens wat gesmokkelt, vaak zijn de jongens 5/6 cm kleiner dan aangeduid.

idd kane bvb,op de wwe site staat dat hij 7' is (213cm) dat wil zeggen zo groot als de big show.
in werkelijkheid is hij rond de 200 cm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en ja hij heeft ook show worstelen gedaan

Nee man Andre natuurlijk!

4leqj4o.jpg
dat een reus!

vroeger was ik fan van The Canadian
maar hoe noemde die gast weer?

hij verscheurde telkens de Amerikaanse vlag en vroeg om het volkskied van Canada te spelen
was dus niet echt geliefd :p

Ik vind persoonlijk Batista er zeer bruut uitzien ja en wat mensen al zeggen wel een belachelijke tatto rond zijn navel. Maar hoe groot is die batista eigenlijk?

Batista, The Rock en Goldberg!
Nathan Jones is ook wel een toppertje, maar die lijkt gewoon op mij.:cool:

ik vind zo een lichaam als bvb nathan jones of goldberg,veel mooier dan die BB zoals colman,dat is veel te overdreven.

^^ die canadees is waarschijnlijk Lance Storm. Idd mooie fysiek en natural behaald. De enigste wrestler waarvan ik het geloofwaardig vind.

Terug
Naar boven