AndroidHealthClinic

wie helpt me met opstellen

ik denk het volgende je;

je voorstel lijkt eerlijk gezegd nergens op. ik heb het idee dat jij geen idee hebt waar je over praat.

misschien heb ik het helemaal verkeerd, ik ben tenslotte geen competitioneel bodybuilder :(, en jij wel zie ik.

dit is wel een goede site waar ik het een en ander geleerd hebt;

http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

http://www.mesomorphosis.com/articles/index.htm

http://www.bodybuilding.com/fun/anabolicreview.htm

ik zou me als ik jou was nog ff een tijdje verdiepen in de materie alvorens te gaan kuren.

succes

Wat voor wedstrijd? Raayman laat? Jij moet stand-up comedian worden man, dit verzin je niet!! :suicide:

nozal zei:
dit is wat ik zelf denk.enkele weken 200mg/wk boldenone en dan dianabol toevoegen.daar week ik niet van of je ook moet opdrijve of zo,van clenbuterol week ik da wel want vriendin is daar bezig mee.dus na dinabol zou ik dan gewoon wa testocaps nemen en daarna clomid voor 10 dagen en dan net voor de computitie de clen zodat ik juist gedaan heb week voor de eerst wedstrijd.
Wat denken jullie en echt waar kritiek hoef ik niet ,het is hulp dat ik vraag

Kritiek is juist goed, het is alleen niet altijd fijn omdat het soms op een onaangename manier geuit wordt. Maar het is overduidelijk dat je geen verstand hebt van aas (androgene anabolen steroiden). Daarom is het beter dat je je er nog even van onthoudt.

Er is hier genoeg te leren, gebruik de searchknop en leer alles over bepaalde steroiden. Zie vervolgens bijv de aas info&schema's voor een goede samenstelling van je kuur ahv je doelstelling.

Succes!

lees eerst voor ge er zelf mee begint want je kan niet verwachten dat je alleen het injecteren zelf moet doen....

Als je er dan aan wilt beginnen, maak dan dat je er toch een minimum vanaf kent... voor je eigen veiligheid dan.
Je gaat toch ook geen 7gangen menu bereiden als ge nog niet eens weet hoe je een omelet moet bakken. (Dwaze vergelijking maar you get the point eh ;))

Offtopic : mede-ieperling boven mij zie ik.

Dwezz zei:
Als je er dan aan wilt beginnen, maak dan dat je er toch een minimum vanaf kent... voor je eigen veiligheid dan.
Je gaat toch ook geen 7gangen menu bereiden als ge nog niet eens weet hoe je een omelet moet bakken. (Dwaze vergelijking maar you get the point eh ;))

Offtopic : mede-ieperling boven mij zie ik.

lol

Suat zei:
Kritiek is juist goed, het is alleen niet altijd fijn omdat het soms op een onaangename manier geuit wordt. Maar het is overduidelijk dat je geen verstand hebt van aas (androgene anabolen steroiden). Daarom is het beter dat je je er nog even van onthoudt.
Er is hier genoeg te leren, gebruik de searchknop en leer alles over bepaalde steroiden. Zie vervolgens bijv de aas info&schema's voor een goede samenstelling van je kuur ahv je doelstelling.
Succes!

Jij bent echt onze boardknuffelTurk,mijn waarde vriend!!

Altijd even netjes iedereen te woord staan zonder ook maar ooit iemand af te zeiken...wordt jij nou nooit eens moe van sommige figuren?:D

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Nozal, waarom wil je dbol gebruiken als je aan wielrennen doet?!?!? Lijkt me namelijk niet echt bevoordelijk voor je prestaties...

en 200mg boldenone? veel te weinig.
beter als wielrenner bv. aan clen, slin, epo, winny, anavar, test susp

heet jij niet nozum??

Testo zei:
Altijd even netjes iedereen te woord staan zonder ook maar ooit iemand af te zeiken...wordt jij nou nooit eens moe van sommige figuren?:D

Daar hadden we eerst tog iemand anders voor:roflol:

Testo zei:

Als we allemaal gaan afzeiken durft straks niemand meer te posten! :p

Dus zorg ik ervoor dat ik alleen het goede in me naar boven haal en er hier gebruik van maak! :D

Wel nozal dat eq een goede keus is weet je al maar met Dbol kom je nergens mee .

Als wielrenner moet je toch wel eerst ff weten wat gunstig is voor je bloedspiegel zoals je al aangaf ,maar ook wat ze kunnen opsporen. Ik weet ni hoe oud je bent en of je op een goed niveau zit .

Om ff in één of andere vlaamse bond goe weer te maken moet je echt ni aan de anabole .Dan volstaat erg hard traine en er 2 seizoenen alles voor doen !

Wil je niet bij de eerste beste controle tegen de lamp lopen zou ik toch maar eens naar de esters kijken en hoelang ze die zien .

Bv : boldenone is toch wel zeker 5 maand of zo op te sporen !

En clen dient enkel om op uw gewicht te raken en word vooral in de fitness op het einde van de voorbereiding gebruikt .

Als renner weet je erg weinig van wat je kan en niet kan, ik zou toch net iets meer lezen over deze producten ! Want je zal snel tegen de lamp lopen zo !

Terug
Naar boven