Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, en jij wel zie ik.
nozal zei:dit is wat ik zelf denk.enkele weken 200mg/wk boldenone en dan dianabol toevoegen.daar week ik niet van of je ook moet opdrijve of zo,van clenbuterol week ik da wel want vriendin is daar bezig mee.dus na dinabol zou ik dan gewoon wa testocaps nemen en daarna clomid voor 10 dagen en dan net voor de computitie de clen zodat ik juist gedaan heb week voor de eerst wedstrijd.
Wat denken jullie en echt waar kritiek hoef ik niet ,het is hulp dat ik vraag
)Dwezz zei:Als je er dan aan wilt beginnen, maak dan dat je er toch een minimum vanaf kent... voor je eigen veiligheid dan.
Je gaat toch ook geen 7gangen menu bereiden als ge nog niet eens weet hoe je een omelet moet bakken. (Dwaze vergelijking maar you get the point eh)
Offtopic : mede-ieperling boven mij zie ik.
Suat zei:Kritiek is juist goed, het is alleen niet altijd fijn omdat het soms op een onaangename manier geuit wordt. Maar het is overduidelijk dat je geen verstand hebt van aas (androgene anabolen steroiden). Daarom is het beter dat je je er nog even van onthoudt.
Er is hier genoeg te leren, gebruik de searchknop en leer alles over bepaalde steroiden. Zie vervolgens bijv de aas info&schema's voor een goede samenstelling van je kuur ahv je doelstelling.
Succes!

Testo zei:Jij bent echt onze boardknuffelTurk,mijn waarde vriend!!
Altijd even netjes iedereen te woord staan zonder ook maar ooit iemand af te zeiken...wordt jij nou nooit eens moe van sommige figuren?![]()

Testo zei:Jij bent echt onze boardknuffelTurk,mijn waarde vriend!!
Altijd even netjes iedereen te woord staan zonder ook maar ooit iemand af te zeiken...wordt jij nou nooit eens moe van sommige figuren?![]()