Fitness Seller

Anabolen blessure

beer24

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Hallo heren,
Heb chronische spier/pees, pijn/ontsteking in me benen vooral pezen en spieren vanaf me knieholte naar me kuiten maar ook chronisch spierpijn quads, ben bij de fysio geweest die gaf als adviesbenen trainen rekken ze voelt niks bijzonders, heb haar advies opgevolgd helpt allemaal niet. Heb geprobeert rust te houden helpt ook niet, benen trainen helpt dus niet omdat het heel langzaam hersteld dus doe dat al tijdje niet kon bijna niet erdoor werken door benen trainen, zoveel spierpijn en lange hersteldtijd. Heb gelezen dat deca mischien zou kunnen helpen zou genezend zijn voor ontstekingen en een blesure helper zijn hebben jullie hier meer kennis, info en advies over

Bedankt voor je reactie ga eerst ff tb 500 doen, kijken of dat beetje werkt heb niet echt zin in 2 x per dag prikken 2 x per week vind wel zat, heb geen zware blesure dus hoop dat t voldoende is, schijnt ook de haargroei te stimuleren vind k wel leuke bijkomstigheid zag je daar nog verschil in ? Of niet echt op gelet ?
Aangezien ze beide op een andere manier het herstel verbeteren zou ik ze tegelijk nemen ipv starten met TB500.
Tenzij je budget erg beperkt is en je op de kleintjes moet letten natuurlijk, maar zo duur is het IMO niet.

Ik heb even gekeken in de spiegel maar ik zie dat de plekken waar mijn haar dunner is geworden niet verbeterd zijn helaas.

Mensen moeten meer gaan ‘smashen’. Trainen zorgt ervoor dat je je lijf moet onderhouden, de meeste mensen doen dan iet of slecht.
Teveel fysio’s snappen er geen hol van en lopen alleen maar protocollen af die ze geleerd hebben en kijken niet verder.
Als de fysio iets 2-3x behandeld heeft en er geen resultaat is kan je gerust zeggen dat wat hij/zij gedaan heeft niet werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien ze beide op een andere manier het herstel verbeteren zou ik ze tegelijk nemen ipv starten met TB500.
Tenzij je budget erg beperkt is en je op de kleintjes moet letten natuurlijk, maar zo duur is het IMO niet.

Ik heb even gekeken in de spiegel maar ik zie dat de plekken waar mijn haar dunner is geworden niet verbeterd zijn helaas.
Het is ongeveer 30 euro toch voor 5 mg en je spuit 2 x per dag 2,5 mg dus 1 vial per dag is 30 euro per dag, vind ik wel aanzienlijk veel geld

Bedankt voor je reactie ga eerst ff tb 500 doen, kijken of dat beetje werkt heb niet echt zin in 2 x per dag prikken 2 x per week vind wel zat, heb geen zware blesure dus hoop dat t voldoende is, schijnt ook de haargroei te stimuleren vind k wel leuke bijkomstigheid zag je daar nog verschil in ? Of niet echt op gelet ?
TB500 proberen kan geen kwaad

Het is ongeveer 30 euro toch voor 5 mg en je spuit 2 x per dag 2,5 mg dus 1 vial per dag is 30 euro per dag, vind ik wel aanzienlijk veel geld

TB-500​

5 mg​

Dosage:
500-1000mcg / daily

Storage:
TB-500 can be stored at room temperature.

After mixing TB-500 with Bac Water it should be stored at 2-8°C.

Hoe lang je train je "al" ? Is niet bekend hier.
Wat eet je zoal op een dag?
Hoe is je alcoholgebruik, ga je in het weekend "lekker zuipen"?
Gebruik je drugs, rook je?
Mis je misschien bepaalde vitamines of mineralen?

• Topic Starter Topic Starter
Mis je misschien bepaalde vitamines of minera

Mis je misschien bepaalde vitamines of mineralen?
2 jaar ongeveertrain ik, ik drink 3/4 liter water per dag, eet overdags vaak 6 tot 8 boterhammen met kaas/vleeswaren en 5 eieren op die boterhammmen boven op het beleg. savonds vaak prakje met bijna altijd extra vlees of wel gehakt of kipdijfilet en avventoe savond pot kwark, niet veel fruit en ook niet heel veel groente eerlijk gezegd, slik vitamine d/magnesium/ zinc, het is geen uitgebalanceerd dieet maar redelijk eiwitrijk.
Doe wel paar x per maand 'lekker zuipen' gok 2 x per maand, ben gelegenheidsroker paar x maand ook, geen hardrugs gemiddeld 1 x per maand jointje.

Terug
Naar boven