XXL Nutrition

Wie helpt mij ik word gek van het slechte eten!!

fizzel

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Beste bb ers

Ik heb het helemaal gehad met eten in het leger het eten is zo slecht!!
er word niets aan gedaan omdat we toch gaan verhuizen binnenkort.

Eten is te gaar echt tot snot aan en het smaakt gewoon niet.
Heb gewoon het gevoel dat ik niet genoeg binnenkrijg van me dagelijks behoeften.

Nu ga ik met een vriend van mij die ook zo goed op ze eten let als mij en ook fanatiek bezig met trainen op het volgende gekomen.

We gaan een BLENDER halen en gewoon als extratje nemen we gooien er groenten in en drinken maar.

Wie van jullie weet een mooie combinatie wat we er in kunnen gooien
eigenlijk maakt het niet uit hoor hoe het smaakt maar als het lekker zou smaken zou het helemaal top zijn.

Dus graag reacties KARMA komt eraan:D

kwark+whey+fruit

Gewoon havermout, whey en melk en shaken maar.

• Topic Starter Topic Starter
het gaat er meer om om een sapje te maken met het liefst met groenten en wat fruit erbij

Kun je misschien beter een wok kopen als je die kan gebruiken

dat gaat niet lukken op onse kamer

BLENDER is echt de enigste oplossing en ook nog eens snel ook

Dan zou ik zelf gewoon wat experimenteren, gwn groentes pakken die je lekker vind (bij elkaar vind passen), in de blender mikken en dan gwn drinken.

Dan zou ik zelf gewoon wat experimenteren, gwn groentes pakken die je lekker vind (bij elkaar vind passen), in de blender mikken en dan gwn drinken.

Ja dat heb ik ook ingedachten omdat het toch het beste is uitendelijk voor op de kazerne.

En nog eens snel ook maar misschien dat iemand dat hier ook doet en gewoon een lekkere combinatie heeft voor me:D

niemand??

kool + worstelen + selder maybe ???

Wij weten natuurlijk niet wat jij lust.
Ik zou wat groenetn combo's proberen.

deserteer naar het belgisch leger :p

5 verse of gewelde, gedroogde abrikozen of 8 halve abrikozen uit blik
1 dl magere yoghurt
2 dl appelsap
eventueel honing

Pureer de abrikozen, eventueel met wat siroop uit blik fijn. Klop er de yoghurt en het appelsap door. Voeg eventueel wat honing toe.

Ingrediënten

1 mango, 200 g aardbeien of een stuk (water)meloen
1½ dl sinaasappelsap
2 dl magere yoghrt
6 eetlepels Brinta

Bereiding

Schil de mango en snijd het vruchtvlees rondom de pit weg. Pureer het fruit en klop het schuimig met het sinaasappelsap, de yoghurt en de Brinta. Verdeel de shake over 2 hoge glazen.

Ingrediënten

1 grote rijpe banaan
1½ dl ananassap
1 theelepel citroensap
2 bolletjes vanille-ijs

Bereiding

Snijd uit de banaan 2 plakjes met schil voor garnering. Pel de rest van de banaan. Pureer de banaan met het ananassap, wat citroensap en het ijs tot een schuimige drank. Verdeel de shake over 2 glazen en steek de plak banaan op de rand van het glas.

LEKKER LEKKER LEKKER!!!

bedankt maar het gaat me meer om de groenten

Aardbeiensmoothie

Ingrediënten

150 gram aardbeien
1½ dl yoghurt
½ dl appelsap

Bereiding

Maak de aardbeien schoon. Bewaar 2 kleine voor garnering. Pureer de aardbeien met de yoghurt en het appelsap in de blender in 20 seconden tot een smeuïge massa. Verdeel dit over 2 glazen en steek de achtergehouden aardbeien op de rand.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

ohhww..sorry ik liet me een beetje gaan

ahaha oke maar bedankt me voeding schema zit echt goed het gaat me erom dat de groenten die ik s avonds eet echt te gaar is.

daarom wil ik een BLENDER halen en gewoon wat mixen om toch me extratje naar binnen te werken.

want groenten wat te gaar is daar zitten toch minder vitamine in dus ik wel het via me blender naar binnen werken want zelf koken gaat niet lukken op me kamer.

Terug
Naar boven