Fitness Seller

Wie helpt mij ik word gek van het slechte eten!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je dan toch maar moet gaan expirimenteren!
Met vruchten kan je toch wel wat lekkere dingen doen, probeer dan daarbij nog wat groente erbij te gooien.

You never know!

ja dat ga ik ook zeker doen maar dacht misschien is er iemand die dit ook doet misschien dat hij iets lekkers had:D

ga maar wat proberen en als het niet lekker is dan maar niet want dit gaat niet langer zo

vraag je ons nu te antwoorden dat je gewoon yoghurt/kwark met om het even welk fruit in een blender moet gooien en deze aan zetten? Want daar komt het imo op neer....

banaan, melk & 100-120 gram havermout

btw:

het leger :roflol:

je gaat in een vliegtuig in de 2e klas toch ook geen haute cuisine verwachten?

Ga een officiersopleiding doen... geheid beter eten.

Beste bb ers

Ik heb het helemaal gehad met eten in het leger het eten is zo slecht!!
er word niets aan gedaan omdat we toch gaan verhuizen binnenkort.

Eten is te gaar echt tot snot aan en het smaakt gewoon niet.
Heb gewoon het gevoel dat ik niet genoeg binnenkrijg van me dagelijks behoeften.

Nu ga ik met een vriend van mij die ook zo goed op ze eten let als mij en ook fanatiek bezig met trainen op het volgende gekomen.

We gaan een BLENDER halen en gewoon als extratje nemen we gooien er groenten in en drinken maar.

Wie van jullie weet een mooie combinatie wat we er in kunnen gooien
eigenlijk maakt het niet uit hoor hoe het smaakt maar als het lekker zou smaken zou het helemaal top zijn.

Dus graag reacties KARMA komt eraan:D
Welke kazerne zit je? Waarom eet je niet buiten de deur? Ik ging meestal buiten de deur eten toen ik in dienst zat. Maar heel slecht was het eten niet. Meer voor gezelligheid en datje dan even van de kazerne af bent.

Ik neem zelf me eten mee voor over dag maar het avond eten is gewoon slecht.
Dus wil gewoon een extratje zodat ik weet dat ik wel genoeg groenten binnenkrijg dus dacht aan een blender en alles wat ik vers haal erin gooi.
Dus geen kwark fruit enzo het gaat me echt om de groeneten.
Maar zie dat niemand ervaring ermee heeft ga maar wat zelf uitproberen.

Of je doet het zo :):

If I couldn't finish a meal during the day, I would put a cup and a half of apple juice in the blender -- and this is the honest-to-God truth -- and throw steaks, fish, whatever I couldn't chew, into the blender. Then I would hold my nose and suck it down. That's a fact. Many times I puked that stuff back up, but it did the job….If you have been working hard in the gym, but you're not making the gains you want, there's one very simple reason: You're not eating enough.

vreet gewoone vitamine pillen en omega 3+6 vette capsules dat scheelt zoveel aan fruit bende enso

vreet gewoone vitamine pillen en omega 3+6 vette capsules dat scheelt zoveel aan fruit bende enso

ik haal toch liever me voeding uit vast voedsel

en zoals ik al zeg eet ik al goed heb een goed voeding schema dus daar horen ook vette vis soorten bij dus hoef geen omega extra in te nemen

gaat me echt om de groentes maar ik probeer wel wat:D

Welk leger zit jij kerel? Heb meer dan 5 jaar in dienst gezeten en heb nooit te klagen gehad (behalve op oefeningen dan)

Terug
Naar boven