MuscleMeat

wie helpt?

tompy

Novice
Waardering
0
het iedereen,

de shakes komen er langs mijn oren uit en kzou graag vetvrije spiermassa aankomen, wat en hoeveel gebruik ik het best en bestaan er alternatieve niet anab. producten?

alvast bedankt, Tom

Ga eens lezen

niet anabole producten??? m'n beste vriend,alles wat bedoelt is voor spiermassa bij te kweken zijn anabool,of het nu gaat op creatine of om een test kuurtje...ga even rondpluizen en stel je netjes voor in het daarvoor bestemde topic...

tompy zei:
het iedereen,

de shakes komen er langs mijn oren uit en kzou graag vetvrije spiermassa aankomen, wat en hoeveel gebruik ik het best en bestaan er alternatieve niet anab. producten?

alvast bedankt, Tom

Ik neem 1x per dag een shake en eet verder "goeie" maaltijden maar kom niet aan, wat moet ik nu doen?

Bedoel je dit? :D

denk je dat die shakes overbodig zijn als je as gebruikt????

• Topic Starter Topic Starter
dit helpt me geen stap verder e jongens, misschien moet ik mijn vraag anders formuleren.. ik wil graag spiermassa aankomen, wat en hoeveel moet ik nemen en welke suplementen horen daar dan bij? groetjes en bedankt

tompy zei:
dit helpt me geen stap verder e jongens, misschien moet ik mijn vraag anders formuleren.. ik wil graag spiermassa aankomen, wat en hoeveel moet ik nemen en welke suplementen horen daar dan bij? groetjes en bedankt

Dan zit je in de verkeerde sectie,
allereerst moet een een voedings schema hebben, met 6maaltijden op een dag, om de 3uur.
Eventueel kan daar wat creatine bij, en bv na het trainen en wheyshake.
En dan over vele jaren kan je eventueel aan a.s denken

Succes

topic in verkeerde sectie je :grumble:

Terug
Naar boven