Fitness Seller

wie is de grootste beest van dutchbodybuilding?

no lifers? Zegt een ex-over-active-moderator van een internet board :roflol:

welcometointernet.jpg

:D Alleen had ik nog een leven daar buiten en ben ik geen lid van een inteeltgroepje dat nooit veel verder komt dan :roflol:

Maar Beastcrsoss en ik hebben het alweer bijgelegd, je bent te laat.

:D Alleen had ik nog een leven daar buiten en ben ik geen lid van een inteeltgroepje dat nooit veel verder komt dan :roflol:

Maar Beastcrsoss en ik hebben het alweer bijgelegd, je bent te laat.

Met 28.211 posts :roflol:

Hoevaak heb je me alleen " :roflol: " zien posten EricR. Je spreekt nu een grote groep members aan die dit regelmatig alleen maar doen. Volgens mij val ik wel mee vergeleken bij een "[Link niet meer beschikbaar]" bijvoorbeeld.

Dus stop de haat, het is tenslotte maar internet.

• Topic Starter Topic Starter
heeft iemand dan toevalig ook een foto van het grootste beest van dutchbodybuilding?
ik wil hem wel zien!:p

Met 28.211 posts :roflol:

Hoevaak heb je me alleen " :roflol: " zien posten EricR. Je spreekt nu een grote groep members aan die dit regelmatig alleen maar doen. Volgens mij val ik wel mee vergeleken bij een "[Link niet meer beschikbaar]" bijvoorbeeld.

:roflol:

Ik heb het over een inteeltgroepje en jij voelt je klaarblijkelijk aangesproken. Easy 'killer' ;)

:roflol:

Ik heb het over een inteeltgroepje en jij voelt je klaarblijkelijk aangesproken. Easy 'killer' ;)

Haha, ik wist dat ik risico liep om die opmerking te krijgen, maar ik had mn antwoord daar al op klaar.:D

Ik reageerde met een :roflol: op de manier die jij aanwees. Dus ja ik voelde me aangesproken;)

Jongens, jongens. Stop de haat.

ja, ben 44kg. maar door photoshop ben ik 88.

Daarom heb ik altijd mn laptop bij me, en zo score ik mn chickies

zou het echt water zijn k betwijfel het
BF 11%

• Topic Starter Topic Starter
hij heeft last van een looppik

Edje wint hem hands down, gedeelde 2e plaats voor belgen Philippe Onghena en Mario Vansteenberghe. Geen van deze heren post hier echter nog

Terug
Naar boven