AndroidHealthClinic

Wie is hier door het forum wel of niet gaan kuren?

lager natuurlijk, bij mij in de gym heeft nog nooit iemand gekuurt (hoop ik voor ze iig :P) , dus zou ook nooit in aanraking ermee zijn gekomen.

Voor ik hier op het forum kwam had ik geen idee wat het nou precies was kuren. Ik dacht altijd "als ik nou eens een basis leg met een kuurtje, dan train ik daarna naturel verder" .

Na me wat ingelezen te hebben en wat logjes gelezen te hebben heb ik toen definitief besloten om nooit te gaan kuren :) Dus voor mij is er geen drempel, ik ga het gewoon niet doen ;)

wat een gay gym dan:P

Ik heb me door dit forum meer en beter in de materie kunnen verdiepen. Dit heeft er voor mij toe geleid om enige twijfels die ik had met betrekking tot kuren weg te nemen:)
M.a.w. maart 2009 als ik naturel (hopelijk) de 102-105kilo heb gehaald is het zover voor mij:D

Heeft me vooral veel geleerd over anabolen, en niet zo zeer de doorslag gegeven naar gebruiken of niet gebruiken

door dit forum ben ik overtuigd dat anabolen niet veel voorstellen,

en dat 1 kuurtje je geen mr. olympia maakt wat veel mensen denken. Ik ben best wel zeker dat ik op mijn 21ste een kuurtje test e ga doen, gewoon om lekker droog te worden maar wel massa te behouden. Maar tot die tijd lekker naturel doorknallen.

de drempel is bij mij ook lager geworden, weet alleen niet of ik het ook daadwerkelijk ga doen!

En vintage ik lees net even de FAQ voor anabolen en van die shit word je alleen niet droger dus heeft niet echt zin om daar voor anabolen te gebruiken ;)

Drempel???

drempel is wel iets lager geworden ik denk ook dat ik wel een kuurtje ga doen, maar niet voordat ik 100-110 KG met 6% weeg:p nee ik denk op mijn 21 of 22 ste dat ik wel een keer gaat kuren mits ik naturel niet veel meer vooruit ga:D

Voor ik hier op het forum kwam had ik geen idee wat het nou precies was kuren. Ik dacht altijd "als ik nou eens een basis leg met een kuurtje, dan train ik daarna naturel verder" .

Hehe, dit herken ik perfect. Was ook zo toen ik net ging trainen. Toen begon ik hier te lezen en begon ik toch -om het zachtjes uit te drukken- sterk te twijfelen aan dat idee. Nu train ik lekker door tot ik een kilo of 100-110 (met een Bf van een procentje of 15) weeg en dan, als de omstandigheden gunstig zijn, doe ik wel eens een kuurtje om mijn zuurverdiende massa niet te verliezen tijdens het cutten.

Hoewel ik op deze moment nog geen idee hoe eraan te geraken, maar dat zien we dan wel weer :eyebrow:

Door dit forum is er niets veranderd. Je hebt mensen die er verstandig mee omgaan en je hebt de mong*len. Als je het doet weet je mss beter waaronder je jezelf kunt scharen.

en dat 1 kuurtje je geen mr. olympia maakt wat veel mensen denken. Ik ben best wel zeker dat ik op mijn 21ste een kuurtje test e ga doen, gewoon om lekker droog te worden maar wel massa te behouden. Maar tot die tijd lekker naturel doorknallen.

kan je beter iets anders nemen ;)
en nee van AAS op zich wordt je niet droger, maar je kan wel je massa behouden of zelfs winnen en toch droger worden.

nope , had er al wat inzitten voordat ik hier kwam :o

kan je beter iets anders nemen ;)
en nee van AAS op zich wordt je niet droger, maar je kan wel je massa behouden of zelfs winnen en toch droger worden.

kijk ik vind dat als je als naturel een low bf bereikt je toch iets te skinny eruit ziet, ik wil dus flinke massa hebben zodat ik op low bf er gewoon nog redelijk breed uit zie...en ik doe het ook om de klok terug te draaien. In een kuurtje kun je 5-10 kilo droge spiermassa gainen als je het goed doet, naturel duurt dat mischien wel 1-2 jaar (zeker als je al een tijd naturel traint).

in ieder geval de voordelen wegen op tegen de nadelen...
dat is voor mij genoeg reden om zeker 1 a 2 kuurtjes te doen.

Bij mij in de gym zijn er best veel die kuren dus de drempel was al redelijk laag. Maar na het lezen/horen van de bijwerkingen is de drempel toch weer wat verhoogd.

Misschien dat ik volgend jaar een kort relatief zwak kuurtje ga doen om eens te kijken hoe mijn lichaam reageert.

Ik denk dat iedereen die iets of wat serieus bezig is met de sport uiteindelijk wel eens
erover na gaat denken. Zeker als je al wat trainingsjaren onder de riem hebt en
eigenlijk niet meer hard vooruit gaat.

Nu ja, wordt de drempel dan lager door een forum? Ik denk het niet.
Uiteindelijk doe je toch wat jij wilt

Mijn drempel is 100kg op 10-15% die is niet veranderd sinds ik hier post.

Wel heb ik er een beter gevoel over en heb ik stukken meer inzicht in de materie.

Hehe zeker true, de resultaten van sommige kuurtjes hier zijn echt te triest voor woorden.

door dit forum ben ik de verdoemenis in gegaan!!

haha nee, gekkigheid.
ik ben door een familie lid opgestookt vroeger, age way to low to think about these things.. zal er niet verder over gaan voor het jonge volk dat mee leest.

maar in ieder geval, ben op veel te vroege leeftijd begonnen, zonder enige kennis.
tijd gestopt, ben toen op 20 jarige leeftijd er weer mee in aanraking gekomen, op laten stoken door een ezel op de sportschool.
zonder enige kennis dat ding er in gejast, toen hier op het forum terecht gekomen,
heb hier erg veel bijgeleerd, oftewel nee niet door dit forum, maar het heeft mij wel op een goede weg gegolpen qua kennis enz.

Terug
Naar boven