XXL Nutrition

Wie is hier door het forum wel of niet gaan kuren?

Ik denk dat dit forum juist helpt bij het maken van een verstandig keuze, en dit geld voor beide keuzemogelijkheden.

Ik heb me zelf niet verdiept in in de 'anabolen' sectie, vind het eerlijk gezegd te ingewikkeld.

dor mijn leeftijd denk ik eraan om een test-e kuur te doen, omdat testosteron toedienen bij een 40+ wel erg goed is, niet enkele om te trainen alleen, maar twijfel nog, mssn doen zoals big t zegt in de facq ook, eerst 3j naturel trainen en ben ik niet tevreden emt de resultaten, dan, op mijn 45 kuren met test-e. Ik lees me ook wat in hier, uitgebreide , zware kuren zijn niet aan miij besteed, maar gewoon met testosteron, hou dat achter de hand

dor mijn leeftijd denk ik eraan om een test-e kuur te doen, omdat testosteron toedienen bij een 40+ wel erg goed is, niet enkele om te trainen alleen, maar twijfel nog, mssn doen zoals big t zegt in de facq ook, eerst 3j naturel trainen en ben ik niet tevreden emt de resultaten, dan, op mijn 45 kuren met test-e. Ik lees me ook wat in hier, uitgebreide , zware kuren zijn niet aan miij besteed, maar gewoon met testosteron, hou dat achter de hand

Ik zou Test/ primo pakken,
kom je er mooi hard uit.
primo is geen zware AS.

Ik gebruik geen anabolen

Ik weet dat je erg ver kunt komen als naturel, de meeste mensen hebben niet het geduld/kennis/discipline naturel ver te komen.

Heb tevens veel problemen met de gezondheid, en heb geen wedstrijdambities. Misschien dat dat ooit nog komt, maar dat betwijfel ik. Drugs neemt een voor mij te grote plaats in het wedstrijdgebeuren. Groei tevens nog steeds, met ups and downs maar mijn geduld wordt beloond op de lange termijn. En dat maakt BB voor mij zo'n mooie sport/leefsT.

?????????

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/becoming-an-animal-deel-ii-166951/index9.html

Post 164

Hoe kan je trouwens een citaat in een ander onderwerp hier posten.

sissevano, ik weet het, tja heb het beetje moeilijk zie het niet goed meer zitten, k vind het naturel het zout in de patatten niet waard

ik zit gewoon met grote twijfels, en ook vrouw die kuren niet zou aanvaarden, wacht gewoon af en lees me zoveel mogelijk in he

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat dit forum juist helpt bij het maken van een verstandig keuze, en dit geld voor beide keuzemogelijkheden.

Dat bedoelde ik juist. Omdat veel mensen hier kennis oppikken en vroeger in de veronderstelling leefde dat het bij voorbaat gezondheidsklachten opleverd.

Daardoor wordt de drempel lager.

Terug
Naar boven