Fitness Seller

Wie is jou favouriete south park karakter?

Peiling Peiling Wie is jou favoriete karakter van South Park?

• Eric Cartman

Stemmen: 56 74,7%
  • Stan

Stemmen: 1 1,3%
  • Kyle

• Kenny

Stemmen: 3 4,0%
  • Butters

Stemmen: 6 8,0%
  • Chef

Stemmen: 0 0,0%
  • Mr Garisson

• Mr Makky

• Randy (stan's vader)

• Kyles Vader

• Kyles moeder

• Mrs Cartman

• Towely

Stemmen: 6 8,0%

• Totaal stemmers
    75
laatste was weer hilarisch waarin cartman door een foute operatie aids krijgt :roflol:

of diezelfde waar timmy en jimmy betrokken raken bij de bloods en crypts dan,ook een kickass aflevering was dat :D

Token.

Cartman is het tofste ventje van de wereld.

Ik kan altijd smakelijk lachen als ik Starvin Marvin zie. Maar dat zijn maar paar afleveringen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon onwijs lachen om die epi waarin alle rijke n*gers in south park komen wonen. Iedereen verjaagt ze met witte lakens omdat ze rijk zijn maar Mr Garisson (grappige vent) wil ze wegjagen omdat ze zwart zijn :D

In het einde zegt hij "at least we lost all those damn ni.." en zo eindigt de aflevering.

Ik moest de volgende dag daar nog steeds om lachen.

Wat een geniale gasten zijn die south park makers.

Cartman! :D

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen stemt op Cartman inclusief mezelf

Die kleine dikke, wie anders. Screw you guys....haha

Mr.Garisson helemaal vergeten :D

Cartman! Respect my authoritaaaaaj :D

Cartman:cool:
screw you guys, i'm going home!

cartman, no doubt about it... wel zuur dat het de laatste tijd boring as hell is... de laatste leuke die ik me kan herinneren is Make Love Not Warcraft.. en die ene waar in je 3 x biggie smalls voor de spiegel moest zeggen om notorious big te laten verschijnen :D

cartman, no doubt about it... wel zuur dat het de laatste tijd boring as hell is... de laatste leuke die ik me kan herinneren is Make Love Not Warcraft.. en die ene waar in je 3 x biggie smalls voor de spiegel moest zeggen om notorious big te laten verschijnen :D
Kijk het niet zoveel meer, maar zag laatst wel een geinige episode met een handdoek die aan de drugs zat.

Cartman :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 cartman 2 Butters 3 Timmy

Het laatste deel wat deze week nog gepost is is anders ook nog een goede. (Cartman raakt geinfecteerd met het HIV-virus en omdat Kyle het grappig vindt breekt Cartman bij Kyle in en geeft hem wat van zijn bloed)

Terug
Naar boven