XXL Nutrition

South Park seizoen 13, 2e helft

Vond de laatste behoorlijk suf.

Dan trek je ze toch gewoon in HD van usenet af... :D
De beperkte data die ik hier maandelijks maar heb gebruik ik liever voor wat goede films. Zal wel wachten tot het beschikbaar is op de SPS site.

Zou er trouwens geen trucje zijn om die onzin te omzeilen?

De beperkte data die ik hier maandelijks maar heb gebruik ik liever voor wat goede films. Zal wel wachten tot het beschikbaar is op de SPS site.

Zou er trouwens geen trucje zijn om die onzin te omzeilen?

Je bedoelt het omzeilen van je datalimiet van je ISP in België? Als je dit bedoelt schat ik de kans vrij klein dat dit mogelijk is, maar ik zal morgen eens voor je vragen aan 'n paar personen die dit waarschijnlijk wel weten áls het kan. ;)

Je bedoelt het omzeilen van je datalimiet van je ISP in België? Als je dit bedoelt schat ik de kans vrij klein dat dit mogelijk is, maar ik zal morgen eens voor je vragen aan 'n paar personen die dit waarschijnlijk wel weten áls het kan. ;)
Nee ik bedoelde die copyright bescherming op SPS.

Een proxy gebruiken maar in de praktijk valt dit dikwijls tegen omdat bij mij de snelheid veel te traag is maar heb al gehoord van mensen die via proxies lost etc konden kijken op de site van ABC dus het zou toch moeten lukken met een goeie snelle proxy ofzo.

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven