MuscleMeat

Wie kan me helpen???

lindaxxx

Novice
Waardering
1
Hoi ik ben een dame van 32 jaar en ga al zo'n 15 jaar 3 a 4 keer per week naar de sportschool. Maar tot nu toe deed ik alleen mee aan de groepslessen. Nu ik ouder ben merk ik dat mijn lichaam erg slap is geworden en wil met fitness beginnen.
Ik heb al een schema gekregen maar ik heb er geen goed gevoel bij, ik wil er echt voor gaan, en ook spieren kweken( een beetje dan)
Zou iemand me kunnen vertellen wat ik het beste zou kunnen doen?
Ik wil nl de groepslessen ook niet missen. In totaal heb ik ongeveer 2 uur voor de fitness, maandag 1 uur na de les, dinsdag een half uur na de les en donderdag een half uur voor en evt na de les.
Zou dat wel genoeg zijn om resultaat te krijgen???

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Thanx!
Groetjes Linda

lees de stickies hier over voeding en training en vetverlies. Wat ook helpt is het lezen in de trainingslog's van de zomer competitie 2010. Mischien haal je wat extra inspiratie uit de logs voor je schema. Als je iets van een eetschema heb gemaakt en trainingsschema, dan kun je die eventueel posten en feedback vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst dank je voor je reactie.
Ik zal er zeker inspiratie opdoen.
Kwa eten weet ik het niet, ik denk vooral dat mijn huid erg slap is.
Ik ben vroeger dik geweest en een slappe huid zit in de familie.
Daarom ben ik bang om meer af te vallen zodat alles nog slapper gaat worden!
Ik zal binnenkort wel ff mijn vetpercentage laten opmeten.
En ik heb nog een vraag; is het heel erg om 2 dagen achter elkaar dezelfde spiergroepen te trainen? Volgens mij wel maar hoe zit dat dan met de buikspieren, die doe ik nl elke dag.

Advies van ectorob is goed, als ik jou was zou ik idd de logjes gaan lezen en daar vragen stellen, het is onzin om het wiel opnieuw uit te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, je hebt gelijk hoor.
Dit leek me sneller, snap nog niet veel van alle afkortingen, haha!
Thanx

Terug
Naar boven