XXL Nutrition

wie kan mij advies geven

white

Novice
Waardering
0
Ik ben een persoon met suikerziekten en probeer met aan gepaste fitness & kracht training meer spieren te krijgen ( mijn gewicht is 128 kg en mijn lente is 1,87 m en ben 48 jaar ) mijn vraag is het volgende welke goede werkende product kunt u mij adviseren

Ik zou mij eerst maar eens gaan focussen op de cardio om wat vet te verbranden zodat je minder vet% hebt. Dit zal tevens ook een betere motivator zijn omdat je dan teminste je spieren ziet en als je nu aan je spieren wilt gaan werken zul je er dus niets van zien...
Gewoon een goed voedingsschema zal hiervoor voldoende zijn, mischien met een fat burner erbij.
suc6 !

Indd laat een goed voedingsschema in elkaar zetten.Hierdoor zal je in combinatie met cardio genoeg vet verbranden.Verlopig heb je de fatburners niet nodig denk ik.Drink genoeg water op een dag das ook erg belangrijk.Ik denk dat vetverbranding het belangrijkste op dit moment is.Spieropbouw komt later wel.Je weet wat ze zeggen he:Rome is ook niet in 1 dag gebouwd;) .

Een goed en vasstaand voedingsschema is sowieso al zeer belangrijk als je suikerziekte hebt volgens mij.Lijkt me wel aangewezen dat je daar je dokter of dietist voor aanspreekt.
Succes, stel haalbare doelen en verleg steeds je grenzen.

the only failure in life is the falure to try.

wie zegt dat die 128 kg vet is? misschien heeft de kerel 16% maar heeft hij bigorexia en vindt hij zichzelf belachelijk klein...

jep meer cardio goed aan de gewichten trekken en zoals gezegt een goed eetplan

voordeel heb je wel met je shots ondanks het klote is dat je het hebt natuurlijk,wens je veel succes met het behalen van je doel

Terug
Naar boven