MuscleMeat

Wie kan mij helpen met mijn eerste kuur dianabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je haalt 1.500 Kcal uit brood en voor de rest eet je volgens mij amper wat. 90 gram whey is ook maar 300 Kcal of zo en dat fruit, vruchtensap en kipfilet zal ook niet veel zoden aan de dijk zetten.

Als je totale inname boven de 2.500 Kcal uitkomt zou het me verbazen, logisch dat je amper wat merkt. Niet om spelbreker te zijn maar vragen als 'ik heb xxxxx pillen van xxxx, wat moet ik nu doen' zijn ongewenst. Als je niet weet hoe je moet kuren kan je er beter niet aan beginnen. Lees je eerst eens in.

Je haalt 1.500 Kcal uit brood en voor de rest eet je volgens mij amper wat. 90 gram whey is ook maar 300 Kcal of zo en dat fruit, vruchtensap en kipfilet zal ook niet veel zoden aan de dijk zetten.

Als je totale inname boven de 2.500 Kcal uitkomt zou het me verbazen, logisch dat je amper wat merkt. Niet om spelbreker te zijn maar vragen als 'ik heb xxxxx pillen van xxxx, wat moet ik nu doen' zijn ongewenst. Als je niet weet hoe je moet kuren kan je er beter niet aan beginnen. Lees je eerst eens in.

En een bord avond eten:D

• Topic Starter Topic Starter
Dianabol

Ik maak strax ff wat fotos van die potjes en tabs. Naar wie kan ik die foto's sturen.

al eet hij te weinig zou hij evengoed een paar kilo vocht moeten gainen.
dus zal wel fake's zijn

Misschien een heel groot bord, maar aangezien hij vlak daarna gaat trainen verwacht ik dat niet. Kan dan nog steeds een heel groot bord zijn maar wel een vrij leeg groot bord dan.

Met een inname van 2.500 - 3.000 Kcal gaan kuren en 1,5 a 2 uur trainen is een recept voor no gains.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven