Fitness Seller

Wie kan mij meer vertellen over pergnyl, tamoxifen, nolva?

Anoniem2016816

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
56kg
Ik heb last van een achterstelde ontwikkeling/late puberteit. Ben 22 jaar en merk dat ik lichamelijk nog steeds (heel langszaam) ontwikkeld. Een echte puberteit heb ik niet gekend.

Tevens heb ik licht last van gyno aan 1 kant (ruim 5 jaar).

Heel lang heb ik het laten rusten (wel veel heen en weer gegaan naar dokter, plastiche chirurg, etc) maar hulp kost of bakken met geld, of je wordt geholpen met een lekkende boot.

Nu ben ik een aantal mediacties tegengekomen tegen gyno en ook medicaties voor snellere ontwikkeling.

De belangrijkste die ik ben tegengekomen is pregnyl, heeft iemand ervaring met dit medicijn, of wat zal de uitwerking hiervan zijn in mijn situatie?

En tegen gyno, wat is daarvoor bruikbaar, tamoxifen en nolvadex lees ik veel goede dingen over.

Ik heb al met mijn huisarts het e.e.a besproken, maar daar kom ik niet heel veel verder mee, omdat hij heel voorzichtig en wat terughoudend is. Vandaar dat ik wat meer informatie via andere bronnen probeer in te winnen.

PS> operatie aan mijn gyno is momenteel niet echt mogelijk gezien de kosten (2000-3000) en geen vergoeding.

Alvast bedankt!

Ga naar een endocrinoloog en niet zelf ermee beginnen dan

gozer als je veel erover hebt gelezen dan weetje dat tamoxifen en nolvadex het zelfde zijn. btw pregnyl (HCG) is een hormoon gevonden bij zwangere vrouwen. ook wel de LH hormoon die vrijkomt door je hypofyse? pregnyl gaat je niet helpen. tamoxifen haalt gyno niet weg het voorkomt gyno door gebruik van anabolen (maar dit is ook niet altijd zo). Heb je een late puberteit? ga er niet zelf mee knoeien want alles wat je nu hebt opgenoemt gaat je geen steek verder helpen en is alleen maar onderdrukkend op je eigen lichaam!

Ga naar een endocrinoloog en zorg er voor dat je niet zelf aan je eigen hormonen gaat zitten want je gaat meer verpesten dan goed maken!

succes man ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties

@bipolar, haha, daar was ik met niet van bewust, had over taxomifen vooral engelstalige info gelezen, welicht dat het me daardoor niet is opgevallen.

In ieder geval duidelijk dat ik beter niet zelf kan gaan proberen, dan ga ik toch maar eens voor de afspraak bij de endocrinoloog.

Alleen de endocrinoloog kan uitsluitsel geven over je hormoonwaarden. Beterschap.

hoe heb je de echte puberteit niet gekend dan btw? hoe kan je dat herkennen vraag ik me ook af

niet iederedag wakker worden met een dikke vette boner, echt eten eten eten en niet aankomen, baardgroei, schaam haar, secundaire groei enz. zou ik echt ook vragen stellen als ik deze niet had :P en agressief zijn, k*t reageren, hoogmoed, niet luisteren naar ouders en altijd jezelf proberen te bewijzen tegen over andere over stomme dingen dat is volgens mij echt kenmerkend aan pubertijd..... heb je deze ook allemaal niet gehad?

niet iederedag wakker worden met een dikke vette boner, echt eten eten eten en niet aankomen, baardgroei, schaam haar, secundaire groei enz. zou ik echt ook vragen stellen als ik deze niet had :P en agressief zijn, k*t reageren, hoogmoed, niet luisteren naar ouders en altijd jezelf proberen te bewijzen tegen over andere over stomme dingen dat is volgens mij echt kenmerkend aan pubertijd..... heb je deze ook allemaal niet gehad?
:roflol: is dat serieus?

dude, tuurlijk is dit serieus! wil je zeggen dat jij dit niet hebt gehad?

Ik heb dit nog steeds.

hhahah heel veel heb ik nog steeds... sowieso de boner geval die blijft denk ik nog effe maar goed tis niet zo dat je schaam haar eraf valt als je stopt met puberen tjah dan heb ik die ook nog.l... maar ik luister wel wat meer en denk 1,5 keer na voor dat ik wat doe... hahah miss over een jaar dat ik 2 keer kan nadenken :P

ts, probeer je verhaal toe te lichten aan je arts , niks zelf ondernemen zoals hier al gezegd is.

Wat bedoelde je eigenlijk met langzame puberteit , laat bloeier misschien waar je op doelt?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie reacties!

@Bipolar, gedeeltelijk ken ik die kenmerken wel, maar bepaalde kenmerken zelfs helemaal niet (baardgroei) Ook ken ik de kenmerken niet van een bepaalde tijdsperiode of in heftige mate, meer als een proces over de afgelopen 6 jaar.

@Johnlol, sowieso laat bloeier, maar het bloeien gaat dus ook nog eens ongelooflijk langszaam/staat stil..

Ik ga er toch maar mee naar de endocrinoloog. Iemand enig idee hoeveel zoiets kost, of dat je je ertegen kan verzerkeren? Mocht ik aan de meds moeten of terugkerend bezoek nodig hebben wil ik me niet helemaal lek betalen... (en kan nu nog overstappen;))

22 jaar en geen schaamhaar?

Is vrij normaal, sommige mensen zijn gewoon laatbloeiers, mijn vriendin had haar eerste menstruatie op haar 17de, en kreeg ook maar schaamhaar op haar 18de..

Maar zou er toch eens mee naar de dokter gaan, wie weet heeft het een reden, met een bloedonderzoek zal je dat wel snel weten..

Gillette;)

Thanks voor jullie reacties!

@Bipolar, gedeeltelijk ken ik die kenmerken wel, maar bepaalde kenmerken zelfs helemaal niet (baardgroei) Ook ken ik de kenmerken niet van een bepaalde tijdsperiode of in heftige mate, meer als een proces over de afgelopen 6 jaar.

@Johnlol, sowieso laat bloeier, maar het bloeien gaat dus ook nog eens ongelooflijk langszaam/staat stil..

Ik ga er toch maar mee naar de endocrinoloog. Iemand enig idee hoeveel zoiets kost, of dat je je ertegen kan verzerkeren? Mocht ik aan de meds moeten of terugkerend bezoek nodig hebben wil ik me niet helemaal lek betalen... (en kan nu nog overstappen;))
Je mag al mn balhaar,okselhaar en baardgroei hebben. Wrm wil je beharing op je lichaam ???

Terug
Naar boven