Fitness Seller

Wie kent of heeft ervaring met DRIVE

Mastho

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
83kg
heb van verscheidene mensen rondom me goeie reacties gekregen over DRIVE (Drive: (boldenone undecylenate 25mg/ml, methandriol dipropionate 30mg/ml) )

wordt normaal gebruikt veterinaire doeleinden maar bij de mensen die ik ken lijkt deze stack serieuze gains in massa te geven.

iemand van jullie dit al gebruikt of opmerkingen hierover?

het is een blend van verschillende testesters in een lage dosis,als ik me goed herinner 65 mg/ml dus je moet er relatief gezien wat meer van gebruiken.

zou zelf voor andere testester gaan zoals enanthate of sustanon.

het is een veterinair middel dat veel word gebruikt in de paardensport.

Ik ken een figuur in engeland, die heeft al aardig wat kuren gedaan en als ik dan lees dat ze daar maar 150 tot 300mg/week drive gebruiken in een kuur???
Met de resultaten zijn ze aardig tevreden zeggen ze.. Dan vraag ik me toch af waarom we hier zoveel gebruiken. Bijv boldenon 800mg frontload :eek:

Deze 2 middelen versterken elkaars werking, vandaar dat de doseringen laag gehouden kunnen worden.

Ik heb drive (ong 300 mg/week )gebruikt met test (400mg/week). Ik heb hierbij maar 3 kilo gewonnen.(eetschema was nochtans in orde)
Een kameraad van mij heeft drive met spectriol genomen en daarbij 5 kilo droge massa gewonnen...

Dat zou 3 kilo van de test. geweest kunnen zijn. Het is wel jammer dat er zoveel fake boldenon of drive in omloop is. Daarom zou er misschien geen resultaat geweest zijn. Maar het kan natuurlijk wel echt geweest zijn, bij mij slaat ook niet alles aan.

• Topic Starter Topic Starter
tof voor de reacties people !

lunatic zei:
Dat zou 3 kilo van de test. geweest kunnen zijn. Het is wel jammer dat er zoveel fake boldenon of drive in omloop is. Daarom zou er misschien geen resultaat geweest zijn. Maar het kan natuurlijk wel echt geweest zijn, bij mij slaat ook niet alles aan.

De drive was 99.99% zeker echt, zeer betrouwbaar leverancier en bij mijne kameraad sloeg het wel aan( het was uit dezelfde lading).

Hm,iets dat voor de paardjes bedoeld is zou ik toch zeker nooit betrouwen,heeft volgens mij veel meer kans op bijwerkingen

hoezo dat? kan het niet gewoon toeval zijn dat paarden reageren op dezelfde middellen als anderre zoogdieren ?
het enigste waarom ik het zou laten liggen is met betrekking tot de sterieliteit, ik kan me namlijk voorstellen dat het bij human grade iets nauwer word genomen in de productie

groetjes

bartman zei:
Hm,iets dat voor de paardjes bedoeld is zou ik toch zeker nooit betrouwen,heeft volgens mij veel meer kans op bijwerkingen

Dan kun je de boldenone en tren ook wel laten liggen!

Boldenone ben ikzelf niet zo over te spreken, maar tren is toch wel een heel goed middel. En bijwerkingen ben ik bij mezelf nog niet tegengekomen....

Alleen 75% van de dag een harde snikkel :D

lunatic zei:
Ik ken een figuur in engeland, die heeft al aardig wat kuren gedaan en als ik dan lees dat ze daar maar 150 tot 300mg/week drive gebruiken in een kuur???
Met de resultaten zijn ze aardig tevreden zeggen ze.. Dan vraag ik me toch af waarom we hier zoveel gebruiken. Bijv boldenon 800mg frontload :eek:

is dit dan drive only?of in stack met andere?

bartman zei:

Drive injecteren in bil , niet in bovenbeen!
Had de eerste maal in men been geinjecteerd en twee dagen last gehad om te stappen.
In men bil heb ik geen enkel probleem gehad.

ik heb ook eens drive gebruikt in een kuur en ben ervan 13kg bijgekomen en ik nam maar 6ml per week :cool:

6ml is toch 6x65=390mg test en daar zou je idd heel erg goed op moeten gaan als je alles top doet.

Terug
Naar boven