XXL Nutrition

Wie pompt zich op voor het uitgaan ?

ik neem altijd stiekem paar dumbbells mee in mijn kofferbak

ik pomp me zeker op..
is fakkin geil toch, en je streetcredibility schiet ook erg omhoog.
ik neem mn db's mee tot aan de deur van de discotheek, dan in de rij nog wat hammers doen.
db's afgeven samen met mn jas, en als ik merk dat mn pomp minder wordt.. dan ga ik weer eventjes;)
jewait.. ik moet mn status hoog houden toch.
die uitsmijters moeten wel een beetje bang zijn als ik daar chicks sta te hosselen.

5 setjes curls van 50 reps, dan zijn je armen zeker 5cm groter!

Sja jongens, ik doe m'n armtraining toch vaak op vrijdag en niet geheel zonder bijbedoelingen.. Lach me maar uit nu.

Sisevano : ik spuit een paar ml extra zodat ik dit weekend goed kan staan :roflol:

Ben al breed genoeg, heb het niet nodig om nog 5cm pomp meer op men armen te hebben :p

Waarom the **** zou je dit doen?

ik pomp me zeker op..
is fakkin geil toch, en je streetcredibility schiet ook erg omhoog.
ik neem mn db's mee tot aan de deur van de discotheek, dan in de rij nog wat hammers doen.
db's afgeven samen met mn jas, en als ik merk dat mn pomp minder wordt.. dan ga ik weer eventjes;)
jewait.. ik moet mn status hoog houden toch.
die uitsmijters moeten wel een beetje bang zijn als ik daar chicks sta te hosselen.

Je weet zelf brada

Kei hard oppompen
Tjikkies l0v3 me BIG guns JWZelluuuhhhfff !!

Soms vind ik het gewoon eng hoeveel mensen de ''ghetto'' taal beheersen.

een IGF-1 opgepompte biceps + triceps in een te klein strak mouwtje, ziet er toch wel een stuk imposanter uit dan gewoon een koud armpje. Plus de daarbij de nodige alcohol, zorgt dat mn spiercellen + aders nog meer uitzetten :cool:

9 van de 10 wijven knappen toch af op opgepompte kereltjes in strakke shirtjes. Dus waarom zou ik moeilijk doen.

So true, altijd bescheiden blijven, vooral geen strakke shirts aan doen tijdens het uit gaan, als je spieren hebt zien ze dat toch wel, al heb je een blouse aan of iets dergelijks.

Soms zie je zelfs gastjes midden in de winter met een tanktop lopen omdat ze een beetje spieren hebben, ik zou me echt zwaar voor schut voelen lopen dan.

Zelfde als de muziek megahard aanzetten in je auto als je ergens aan komt rijden, dan voel je je ook voor lul staan, terwijl het misschien wel stoer was geweest als je 18 was.

Terug
Naar boven