MuscleMeat

Wie pompt zich op voor het uitgaan ?

• Topic Starter Topic Starter
Haha idd goede fail post van mij , maar wel grappig om al de reacties te lezen ;-)

So true, altijd bescheiden blijven, vooral geen strakke shirts aan doen tijdens het uit gaan, als je spieren hebt zien ze dat toch wel, al heb je een blouse aan of iets dergelijks.

Soms zie je zelfs gastjes midden in de winter met een tanktop lopen omdat ze een beetje spieren hebben, ik zou me echt zwaar voor schut voelen lopen dan.

Zelfde als de muziek megahard aanzetten in je auto als je ergens aan komt rijden, dan voel je je ook voor lul staan, terwijl het misschien wel stoer was geweest als je 18 was.

ik heb altijd strak aan tijdens stappen, geen tanktop maar wel een strak t-shirtje, gewoon omdat het warm is in een discotheek, zelfs in de winter is het warm.

En mensen kijken altijd naar me spieren, al vinden 90 % van de meisjes het niet mooi, laat ze lekker kapot vallen, als ze me niet accepteren hoe ik wil zijn rotten ze maar lekker op :D

dan komt er wel een meisje die het wel mooi vind.En ik schaam me totaal niet.

Ik zou me juist schamen als ik mijn spieren moet verbergen omdat veel meisjes het niet mooi vinden, kun je niet eens jezelf zijn, hoe wil je daar ooit een relatie mee beginnen ?

Je bent een succesverhaal Arnoldfan. Blijf gewoon zoals je bent, kleine boos kijkende ventjes die een te strak t-shirt aantrekken stralen een winnaarsmentaliteit uit van heb ik jou daar.

Dan past me colbertje niet meer.

Je bent een succesverhaal Arnoldfan. Blijf gewoon zoals je bent, kleine boos kijkende ventjes die een te strak t-shirt aantrekken stralen een winnaarsmentaliteit uit van heb ik jou daar.

??? ik kijk nooit boos tijdens stappen, waar heb je het over ?

Jij gaat mij niet vertellen dat je na 20 minuten nog vrolijk uit je ogen kijkt na de zoveelste confrontatie met rol-ogende en proestende meisjes.

Jij gaat mij niet vertellen dat je na 20 minuten nog vrolijk uit je ogen kijkt na de zoveelste confrontatie met rol-ogende meisjes.

gemengde gevoelens klaas, als ik rondloop zie ik lekkere chickies en krijg ik een smile op m'n gezicht, maar als ik dan iets verder de superdude's weer zie krijg ik weer een lijpe blik, ik weet dat je alles over me wilt weten en dat ik je grote voorbeeld ben, je wilt weten hoe ik leef en hoe ik doe, maar dat kun je ook via pm vragen, ik vind dat je jezelf zo voor schut zet :o niet lullig bedoelt,het is maar een tip ;)

Je mag best weten hoe ik leef, ik ben niet zo'n kwade jongen als je denkt, het blijft onder ons en je mag me alles vragen, laat het eruit komen...

Waarom als je wat te showen hebt, zou je een dikke trui aantrekken? Als je een beetje een normale omvang hebt waarom zou je je dan nog ff oppompen? Meer iets voor superdudes.

Sorry, ik lees alleen teksten geschreven door mensen die de basis regels begrijpen van de Nederlandse taal. Begin eens met leestekens, interpunctie. Wellicht dat ik het dan op een later tijdstip ga proberen te lezen.

Sterkte!

Pompen is voor homo's. Echte mannen gebruiken synthol.

Terug
Naar boven