MuscleMeat

Wie scheert zijn aars haar om zijn/haar reet beter schoon te kunnen vegen.

Peiling Peiling Aars haar scheren

• Scheren

Stemmen: 32 28,6%
  • Hair, hair, hair. Flow it, show it, long as God can grow it.

Stemmen: 37 33,0%
  • Ik ben sniperX

Stemmen: 43 38,4%

• Totaal stemmers
    112
  • Topic Starter Topic Starter
t*ring zijn hier veel mannen die geen aarshaar hebben.... 23.
50% op dbb is volgens mij 18<

Veel sniperx'en hier ook :o

ik heb konthaar van 10cm lang ofzo

ja vind het het prettigste middel OOIT, dat schere altijd stoppels of irritatie jeuk etc...

met feet heb je al die problemen niet gewoon dik opsmeren 5min in laten trekken en dan met washandje afschrapen hahahahahhahaha

vind het nog leuk ook, word er altijd blij van, ik HAAT die k*t haren

Volgens mij valt er van jou veel te leren. Veet voor de anus, ik zou er zelf nooit opkomen (echte man, ik trek ze eruit met mn tanden). Veet lijkt me wel wat frissen en minder pijnlijk.

Ik bleek mijn anus, dus wat donker haar ervoor staat geweldig!

OK, serieus verhaal nu:

Ik doe het ook omdat ik best veel last had van stukjes kak die bleven hangen enzo.
Eerst probeerde ik het voor de spiegel te knippen met de schaar, prutswerk natuurlijk.
Even aan gedacht om het te scheren, maar ik was bang voor stoppels. Dat heb ik dus maar niet gedaan.
Dan toch even geprobeerd met de tondeuze en dat ging heel goed. Gewoon die lengteregelaar eraf halen en hopla.
Nooit last van stoppels om een of andere reden.

Niet, maar misschien is het in hygiënisch opzicht geen slecht idee.

OK, serieus verhaal nu:

Ik doe het ook omdat ik best veel last had van stukjes kak die bleven hangen enzo.
Eerst probeerde ik het voor de spiegel te knippen met de schaar, prutswerk natuurlijk.
Even aan gedacht om het te scheren, maar ik was bang voor stoppels. Dat heb ik dus maar niet gedaan.
Dan toch even geprobeerd met de tondeuze en dat ging heel goed. Gewoon die lengteregelaar eraf halen en hopla.
Nooit last van stoppels om een of andere reden.

Als er stukjes kak blijven hangen dan moet je goed je reet af vegen vriend, of optijd naar de wc gaan...

En wat is het verschil tussen een tondeuze en scheren? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Misschien anders een kammetje om na het schijten de harde stukjes eruit te vissen. :D

Ik snap echt niet waar die verhalen over 'ass nuggets' vandaan komen.. :roflol:

stelletje viezerikken :mad:
gelukkig ben ik niet zo

En dan maar zeiken over superdudes,metrocoïtusuelen en homocoïtusuelen. Wie scheert er nu in godsnaam zijn poepegaatje? :roflol:

211780p.jpg

yup, scheer het af en toe wel eens af samen met m'n ballen, het is zo stom om halverwege te stoppen :P
vraag me niet waarom, het lijkt me best hygienisch.

Sjesus....moet dat nou ook al geschoren worden?

Terug
Naar boven