- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring zijn hier veel mannen die geen aarshaar hebben.... 23.
50% op dbb is volgens mij 18<
Dat zei ik net

SniperX in een poll zetten wás een rage, nu is het oud.
ja vind het het prettigste middel OOIT, dat schere altijd stoppels of irritatie jeuk etc...
met feet heb je al die problemen niet gewoon dik opsmeren 5min in laten trekken en dan met washandje afschrapen hahahahahhahaha
vind het nog leuk ook, word er altijd blij van, ik HAAT die k*t haren
OK, serieus verhaal nu:
Ik doe het ook omdat ik best veel last had van stukjes kak die bleven hangen enzo.
Eerst probeerde ik het voor de spiegel te knippen met de schaar, prutswerk natuurlijk.
Even aan gedacht om het te scheren, maar ik was bang voor stoppels. Dat heb ik dus maar niet gedaan.
Dan toch even geprobeerd met de tondeuze en dat ging heel goed. Gewoon die lengteregelaar eraf halen en hopla.
Nooit last van stoppels om een of andere reden.

Als er stukjes kak blijven hangen dan moet je goed je reet af vegen vriend, of optijd naar de wc gaan...
En wat is het verschil tussen een tondeuze en scheren?![]()
Je snapt het niet, maar hebt er wel een term voor.Ik snap echt niet waar die verhalen over 'ass nuggets' vandaan komen..![]()

Die term is inderdaad onlangs in mijn vocabulaire verschenen om onduidelijke redenen.