AndroidHealthClinic

Wat voor kleur haar heb jij op je reet?

Peiling Peiling Wat voor kleur haar heb jij op je aars

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
wanneer ik mijn kont haar was met warm water gaan de tarrels smelten en krijg ik een bruin kleurtje in mijn blonde konthaar.

die tags :roflol:

Tags: aarshaar, kontkruimels, schijtbrokken, shitlocks

oranje, na het poepen beetje gecamoufleerd, bruin-oranje-bruin enz.

6x sanca... ken er maar 1 :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
OMG te triest voor woorden LOOOOL

Zijn er geen mannen meer die je wil afzuigen in ruil voor een McChicken?
Ga eens naar een sportschool breezahsletje of ga lekker het vriendje van je beste vriendin afpakken en open daarna een topic met je schuldgevoelens.

Laatst bewerkt:
Door tarrels (stukjes vastgekoekte poep, die aan je aars haar vast zit) meestal bruin.

Zijn er geen mannen meer die je wil afzuigen in ruil voor een McChicken?
Ga eens naar een sportschool breezahsletje of ga lekker het vriendje van je beste vriendin afpakken en open daarna een topic met je schuldgevoelens.

Het grappige is dat mikki nog wel op zijn tijd haar charme heeft. Deze is zo dom dat ze gepakt wordt voor rijden onder invloed in de bots auto's.

Hoor ik daar een poll :D

grijs met blonde puntjes.

• Topic Starter Topic Starter
noob.jpg

SCHWART en lang.....de lengte van de vlechtjes van pippi langkaus haal ik makkelijk...

Ja blonde , door op het cijfertje te klikken van het aantal stemmen. Dan zie je netjes de namen erbij staan wie de vote hebben uitgebracht. :rolleyes:

verrek :O je heb gelijk haha. Maar je kan me niets kwalijk nemen hoor :o Tis niet zo dat als je hier lid wordt als eerst een gebruikersmanual krijg om te lere hoe je mensen kan dissen en die technische dingetjes als die vote-sjit kan bekijken :p

verrek :O je heb gelijk haha. Maar je kan me niets kwalijk nemen hoor :o Tis niet zo dat als je hier lid wordt als eerst een gebruikersmanual krijg om te lere hoe je mensen kan dissen en die technische dingetjes als die vote-sjit kan bekijken :p

jij kan er ook niks aan doen:kiss::aai:

Terug
Naar boven