MuscleMeat

Sticky Wie traint waar?

Bezoekers in dit topic

Ik ben 1 keer bij sportcentrum Hoorn geweest En inderdaad een redelijk crossfit ruimte. Ook 3 deadlift platforms meen ik. Nadeel vond ik dat je veel betaald voor services die voor mij niet hoeven zoals de sauna en dergelijke.
Best lastig om een sportschool te vinden die aan mijn eisen voldoet hier in west friesland. Had wel gehoopt een echt krachthonk te vinden maar helaas.

Ja ik snap het helemaal. Ik heb thuis net geen ruimte om een goede cage neer te zetten. De prijzen voor sportcentrum zijn idd erg hoog, is voor mij qua afstand wel ideaal (woon in het centrum). Als ze bij Beverly een paar oude machines weghalen en 2 knappe kooien zouden toevoegen ben ik al blij. Maar ook daar leggen ze zich meer toe op wat cross fit en allerlei andere dingen die geld in het laatje brengen. En dat begrijp ik wel.
 
Ik ben 1 keer bij sportcentrum Hoorn geweest En inderdaad een redelijk crossfit ruimte. Ook 3 deadlift platforms meen ik. Nadeel vond ik dat je veel betaald voor services die voor mij niet hoeven zoals de sauna en dergelijke.
Best lastig om een sportschool te vinden die aan mijn eisen voldoet hier in west friesland. Had wel gehoopt een echt krachthonk te vinden maar helaas.
Vind een sauna anders wel chill. Dat mis ik hier. Vroeger had ik een gym met sauna.
 
/
 
Laatst bewerkt:
Basic fit Kontich (BE)
 
Basic Fit Roosendaal ('t Zand)
Big Gym Roosendaal
 

Basic Fit is om de hoek en biedt mogelijkheid om in andere steden te trainen. Maar kutgym in principe. Daarom ook lid geworden bij Big Gym, Is veel groter (no shit! :D) : 5 of 6 rekken om te squatten tov 1 bij Basic Fit. Voor kuiten 5 verschillende mogelijkheden tov 0 bij Basic Fit.
 
Biggym Groningen! Meer mensen die hier trainen?
 
Basic Fit is om de hoek en biedt mogelijkheid om in andere steden te trainen. Maar kutgym in principe. Daarom ook lid geworden bij Big Gym, Is veel groter (no shit! :D) : 5 of 6 rekken om te squatten tov 1 bij Basic Fit. Voor kuiten 5 verschillende mogelijkheden tov 0 bij Basic Fit.
Kan je toch beter naar die Big gym gewoon gaan. :)
 
Kan je toch beter naar die Big gym gewoon gaan. :)

Door mijn lidmaatschap bij BF aan te houden kan ik in andere steden trainen waar familie en vrienden wonen. Ben ook voor werk wel eens op pad waardoor het handig is dat ik in elk willekeurig kutgat een gym op kan zoeken. Big Gym is wel veel chiller, denk dat ik daar 80% van mijn trainingen doe...
 
Gisteren vanwege file uitgeweken naar de Basic Fit in Arnhem, die aan de Groningensingel.

Ik weet niet of ik nu moet :roflol: of moet :treuren:

Wat een bij elkaar geraapt zooitje! Ontzettend klein, kleine pashokjes, kleine ruimte met heel veel toestellen, waarvan sommige kapot. Ontzettend druk, warm, benauwd, stinken. Ik heb inmiddels heel wat BF van binnen gezien, maar zo slecht als deze niet eerder tegengekomen. Als dat de enige BF bij ons in de buurt zou zijn dan had ik lekker ergens anders een abonnement genomen. Wat zijn sommigen dan gezegend met een mooie, nieuwe, ruime BF zoals wij in Nijmegen, of die in Goes, of Wageningen.. Hier gaan we echt nooit meer naartoe :roflol: sta nog liever in de file :o
 
Back
Naar boven