Fitness Seller

Sticky Wie traint waar?

Bezoekers in dit topic

Jacks homegym, Paapcity
 
PHM, ben idd wel benieuwd of er nog lui zijn van hier die er ook trainen en die ik nog niet ken
 
Loekies gym, zwolle

traint op zijn drukst welgeteld 4 a 5 man..
 
AS family sport HHW
 
BeActive Almere
 
je komt van wieringen waarom niet gewoon in hippo?
Omdat ik doordeweeks in Harderwijk op school zit, en daar train ik bij basic fit.
Den helder is overigens ook maar 20 minuutjes rijden, dus dat is geen probleem.. heb wel gehoord dat er eentje in hippo zat maar weet niet of het daar erg druk is.
Anders moet ik daar maar ff keer kijken in de vakantie ofzo
 
Universiteitsgym Maastricht. Sinds de verbouwing een mooi complex.
 
B&F zuiderpark DH
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ik doordeweeks in Harderwijk op school zit, en daar train ik bij basic fit.
Den helder is overigens ook maar 20 minuutjes rijden, dus dat is geen probleem.. heb wel gehoord dat er eentje in hippo zat maar weet niet of het daar erg druk is.
Anders moet ik daar maar ff keer kijken in de vakantie ofzo
ah zo :-)
 
Fit for free capelle en straatweg Rotterdam

Hey in Capelle heb ik ook weleens getraind! Zat er aan te denken om mijzelf daar binnenkort ook in te schrijven. Is het nog steeds altijd zo ontzettend druk daar?
 
Hey in Capelle heb ik ook weleens getraind! Zat er aan te denken om mijzelf daar binnenkort ook in te schrijven. Is het nog steeds altijd zo ontzettend druk daar?

Ja nu helemaal sinds 01-01-16 maandag vanaf 4 uur en derest van de week na 6 uur om te huilen
 
Beide waar, krachtgedeelte david lloyd te beperkt in verhouding met de rest, vondelgym ledenstop :eyes: wachtlijst :eek2:
Werd van de week nog gebeld door een medewerker van David Lloyd om weggelopen leden terug te halen blijkbaar. Geen interesse uiteraard, maar volgens die gozer hadden ze nu 4 of 5 squatrekken...
 
Foxgym rotterdam

Paar dbbers maar :(
 
Basic Fit Amsterdam

Vroeger in Amsterdam bij
- Brightside
- Onna
- Barry's
- Sportingclub Leidseplein
- Jansen
- Gym 96
- Barbells (in 1992 daar begonnen)
 
Laatst bewerkt:
Mega Fitness Delft

prima gym opzich, naam doet veel slechter vermoeden dan het daadwerkleijk is :P
 
Back
Naar boven