AndroidHealthClinic

Wie verdenk je?

Ik denk broodje aap!

Iedereen die ooit heeft gezegd 'Gewicht is niet belangrijk, zolang je de spier maar voelt'. 75% van het forum dus.

Of:

"Hoeveel gewicht ik kan drukken kan me geen zak schelen, zolang ik maar groot ben"

Iedereen die ooit heeft gezegd 'Gewicht is niet belangrijk, zolang je de spier maar voelt'. 75% van het forum dus.

Ok 'J354j4', ha ha wat een naam ook! :D Monsterlijk minderwaardigheidscomplex hebben sommigen hier ook, altijd diezelfde uitspraken over x% van het forum. Vraag me serieus wat sommigen hier eigenlijk te zoeken hebben.

In het powerlifting hok is het bestwel gezellig.

In het powerlifting hok is het bestwel gezellig.

Fair enough, maar het is vrij onzinnig om regelmatig af te geven op de rest van de deelnemers aan dit forum. Elkaar in de waarde laten en dat is dan weer on-topic voor een gedeelte zou misschien beter zijn.

Of je nou homo bent, powerlifter, bodybuilder, vrouw, allochtoon etc, who ****ing cares?

Je hebt gelijk Eric. Ik zal mijn leven beteren.

Fair enough, maar het is vrij onzinnig om regelmatig af te geven op de rest van de deelnemers aan dit forum. Elkaar in de waarde laten en dat is dan weer on-topic voor een gedeelte zou misschien beter zijn.

Of je nou homo bent, powerlifter, bodybuilder, vrouw, allochtoon etc, who ****ing cares?
Geef hem rood Eric, ROOD!

EricR vindt me daar veel te aardig voor.

Terug
Naar boven