en het feit dat je hem af en toe een 'handje' toesteekt kan ook wel helpen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het feit dat je hem af en toe een 'handje' toesteekt kan ook wel helpen.
Ok 'J354j4', ha ha wat een naam ook!Monsterlijk minderwaardigheidscomplex hebben sommigen hier ook, altijd diezelfde uitspraken over x% van het forum. Vraag me serieus wat sommigen hier eigenlijk te zoeken hebben.
EricR!!!!!!!!!!! Hoe durf je een gerespecteerd lid als Jesaja tegen te spreken!!!!!!!
Haha wat een cardiobitch is het ook he.
Ok 'J354j4', ha ha wat een naam ook!Monsterlijk minderwaardigheidscomplex hebben sommigen hier ook, altijd diezelfde uitspraken over x% van het forum. Vraag me serieus wat sommigen hier eigenlijk te zoeken hebben.

Fair enough, maar het is vrij onzinnig om regelmatig af te geven op de rest van de deelnemers aan dit forum. Elkaar in de waarde laten en dat is dan weer on-topic voor een gedeelte zou misschien beter zijn.
Of je nou homo bent, powerlifter, bodybuilder, vrouw, allochtoon etc, who ****ing cares?
vind ik ook homo's en powerlifters zijn ook maar gewoon mensen. Je wordt gay geboren en dik zijn kan je vaak ook niets aan doen. Laat iedereen in zn waarde.
Heb jij de regels wel gelezen Eric?Ok 'J354j4', ha ha wat een naam ook!Monsterlijk minderwaardigheidscomplex hebben sommigen hier ook, altijd diezelfde uitspraken over x% van het forum. Vraag me serieus wat sommigen hier eigenlijk te zoeken hebben.
Probeer je te zeggen dat alle powerlifters dik zijn, Smoothmold?
Iedereen die ooit heeft gezegd 'Gewicht is niet belangrijk, zolang je de spier maar voelt'. 75% van het forum dus.
vind ik ook homo's en powerlifters zijn ook maar gewoon mensen. Je wordt gay geboren en dik zijn kan je vaak ook niets aan doen. Laat iedereen in zn waarde.
Een pik is geen spier. Of bedoel je je kontsterretje?

snap de hele fuzz niet ... laat zo iemand lekker in de waarde... I don't give a **** if hes gay... zolang ze maar van me kont afblijven.. Om om nou een hype te creeren dat iemand gay is of niet low... heel low...