AndroidHealthClinic

Wie weet dit? Blesures en cut

Marielle36

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
30%
Ik was sinds 2 weken heel fanatiek in de cut, maar kreeg vorige week een peesonsteking in mijn pols :-(
Nu lukt het mij niet goed om te trainen, is het een optie om dan elke dag 20min thuis (hometrainer) te fietsen of crosstraineren.... :-) om het een beetje te compenseren! Volgende week wil ik het wel weer proberen om benentraining te doen, en dan ga ik weer op vakantie!!

Iemand een super tip??
Tell me....... :-)

Om je eten denken en je training idd wat aanpassen.

Peesontstekingen kunnen verdomd lang duren als je ze niet verzorgd. Je pols laten rusten en ev ontstekingsremmers nemen. Aangezien je toch op vakantie gaat, kun je aandacht besteden aan je benen en cardio. Wees zeker dat je pols volledig genezen is, voor je weer gaat knallen in de sportschool.

Niet te snel weer beginnen met trainen. Zou lekker cardio gaan doen

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb nu een aantal weken rust gepland en idd die onstekingremmers, En hoeveel cardio zou ik dan kunnen doen? elke dag? kan ik 2 keer per dag? wil wel voorderingen maken met mijn cut!! Baal ervan dat dit juist aan hetbegin gebeurd!! Ppffffff..... baal baal baal... :-(
Jullie advies graag?

Zit trouwens nu op een cutschema van 1700 ckal, is het ook eventueel raadzaam om nog wat omlaag te gaan of alleen de KH?

Laatst bewerkt:
Zou iet echt omlaag gaan..
45minuutjes cardio per dag is genoeg daar val je eht van af en je vp gaat er ook omlaag van.

eeehhhhh...betekend IEt in je reactie Niets of iets??? ;) Kan nogal verschilletje maken... ;)

Maar super bedankt voor ja antwoord!! Thank you:)

Aangezien je reeds een cutschema volgt, eet je al onder je onderhoud. Als je een beginnend loper bent, kun je best driemaal per week cardio doen en geleidelijk opbouwen naar pakweg 40, 45 min. Zelf loop ik in de cut vijf maal per week 45 min. Respecteer je rustdagen aangezien je lichaam tijd nodig heeft om te herstellen. Pas als je geen resultaat meer ziet, kun je je voeding beginnen aanpassen (lager KH bv)

Top dank je!! :)

;):d

Terug
Naar boven