JimmyH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Centaur zei:En als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niks!![]()
hahahahahahaha das wel de pot die de ketel zwart noemt !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Centaur zei:En als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niks!![]()
visa versa.....Centaur zei:En als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan ook niks!![]()

ScHrOeFjE zei:Ik geniet elke keer weer als dat dbc monster een topic start...heerlijk hoe jullie er op reageren maar als je reageerd reageer dan wel met de juiste info! en lees het ook!
DBC01 zei:Yo Impol, da's hetzelfde als vragen aan Benchmarc of ie Brabants spreekt...

Marky zei:Ik weet wat je ermee bedoelt DBC.![]()
Vòòr dat ik ooit een halter aangeraakt had, hoorde ik al over dit verschijnsel en ik kon niet bevatten dat mensen zich hier door lieten inpakken.
Maar naarmate ik goed begon te gainen en goed groeide was dit verschijnsel verdomme ook op mij van toepassing. Kan ook eigenlijk niet geloven dat ik er ook voor voor de bijl heb moeten gaan.![]()
Heb nu armen van 40 cm droog, en soms sta ik voor de spiegel en denk ik ook weleens, "verdomme wat een draadjes.". :s Terwijl iedereen in je naaste omgeving zich positief over je uitlaat en dat alles er zo goed uitziet.
Maar ja, het mooie is dat elke fatsoenlijke bodybuilder hier last van heeft, alleen de een gaat er anders mee om dan de andere.
Voor ik overigens trainde, had ik hier met me skinny lichaam nooit last van.

.Marky zei:Ik weet wat je ermee bedoelt DBC.![]()
Vòòr dat ik ooit een halter aangeraakt had, hoorde ik al over dit verschijnsel en ik kon niet bevatten dat mensen zich hier door lieten inpakken.
Maar naarmate ik goed begon te gainen en goed groeide was dit verschijnsel verdomme ook op mij van toepassing. Kan ook eigenlijk niet geloven dat ik er ook voor voor de bijl heb moeten gaan.![]()
Heb nu armen van 40 cm droog, en soms sta ik voor de spiegel en denk ik ook weleens, "verdomme wat een draadjes.". :s Terwijl iedereen in je naaste omgeving zich positief over je uitlaat en dat alles er zo goed uitziet.
Maar ja, het mooie is dat elke fatsoenlijke bodybuilder hier last van heeft, alleen de een gaat er anders mee om dan de andere.
Voor ik overigens trainde, had ik hier met me skinny lichaam nooit last van.