Fitness Seller

Wie wil mij lypolese zetten.

Princessgina

Novice
Waardering
1
Hoi ik had een vraag of iemand ervaring had met lypolese zetten bij anderen mensen?Ik wil het in me buikgedeelte laten zetten! want ik train 3 keer per week en ik raak het vet daar niet kwijt.
Ik heb trouwens zelf ampullen.

Groetjes

Voordat er wazige reacties komen, graag serieus reageren.

Dan doe je sowieso iets verkeerd lijkt me, voeding en/of cardio wel in orde?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik Cardio elke 3 keer perweek een half uur, endoe daarbij nog oefeningen met gewichten.
En me calorie iname is nog geen eens 1800 Calorien per dag

• Topic Starter Topic Starter
Waarom?omdat ik gek word van dat trainen, en me zelf uithongeren en dan ook nog geen resultaten zien!ik zie resultaten bij me armen en benen, maar me buik ohhh nee!

De laatste loodjes zijn nou eenmaal het zwaarst..geduld en ja..aanhouder wint ;)

Maar..succes met het gene wat je gaat doen..

Groetjes

als ik het zo lees doe je eerst cardio daarna kracht, beter andersom doen. en zoals hier boven volhouden en misschien meer cardio.

idd schroef je cardio omhoog

Nou ik Cardio elke 3 keer perweek een half uur, endoe daarbij nog oefeningen met gewichten.
En me calorie iname is nog geen eens 1800 Calorien per dag

Ik vraag me af hoe je je cardiotraining doet?Hetzelfde geldt voor de oefeningen met gewichten.Dat zijn toch niet van die 1 kilo dumbbelltjes?
En kijk niet alleen maar naar de 1800 kcal,maar ook de verdeling hierin .

kun je zelf heel makkelijk doen toch?

Waarom?omdat ik gek word van dat trainen, en me zelf uithongeren en dan ook nog geen resultaten zien!ik zie resultaten bij me armen en benen, maar me buik ohhh nee!

Ok...ik heb geen idee wat je stats zijn...maar zo op het eerste gezicht denk ik dat stap 1 is om te stoppen met jezelf uit te hongeren en eerst gewoon verstandig te gaan eten naar wat je lichaam nodig heeft.

Resultaat zie je waarschijnlijk niet omdat je lichaam juist uitgehongerd is en ofwel het metabolisme heel laag heeft gezet ofwel op gemakkelijker te verbranden eiwit voorraden aan het interen is en geen energie heeft om de vetreserves aan te spreken.

Ga proberen om slechts iets (500 cal) onder je onderhouds niveau te zitten. Verdeel je totale hoeveelheid eten over meerdere keren (minimaal 4, maar beter is zes of zeven) per dag beginnend vanaf net na het wakker worden. En in de late avond zo min mogelijk koolhydraten eten.

Probeer zoveel als mogelijk als je koolhydraten eet dan ook complexe koolhydraten te eten: rijst en granen. Deze hebben meestal een hogtere termogene waarde wat het metabolsime en verbranding stimuleert.

Eet veel groente en, verstandig, fruit (dus niet TE overdreven veel fruit ivm suikers en aciditeit)

Drink heel veel water...anderhalf tot twee liter per dag (correct me if I am wrong on this guys).

Het voordeel is dat je je zelf niet uithongert...waardoor je het langer vol gaat houden EN dat dit beter werkt (ook al klinkt het tegenstrijdig) dan uithongeren.

En ja...meer cardio. Of meer dagen of ipv 30 naar 45 minuten. En na je krachttraining of bij voorkeur in de ochtend.

En onthou dat onderbuik, zij en billen vaker de laatste vetreserves zijn die verdwijnen.

Gaat goed komen...

Hoi ik had een vraag of iemand ervaring had met lypolese zetten bij anderen mensen?Ik wil het in me buikgedeelte laten zetten! want ik train 3 keer per week en ik raak het vet daar niet kwijt.
Ik heb trouwens zelf ampullen.

Groetjes

hoeveel calorieen eet je op een dag
Hoe ziet je voedingsschema eruit
En hoe ziet je trainingsschema eruit.

En hoe bedoel je ervaring met prikken bij een ander.. durf je het zelf niet bij jezelf of ?

/edit:

Oh wacht, 3 keer cardio en 1800 Cal.

Je eet te veel en doet geen KT !

Of misschien kan ze de cardiotraining intensiever maken,i.p.v. langer. En de bekende 6 maaltijden is niet persé nodig (zoek maar eens op 'intermittent fasting').'

post je voedingsschema eens. misschien is daar nog wat aan op of aan te merken.

ok...ik heb geen idee wat je stats zijn...maar zo op het eerste gezicht denk ik dat stap 1 is om te stoppen met jezelf uit te hongeren en eerst gewoon verstandig te gaan eten naar wat je lichaam nodig heeft.

Resultaat zie je waarschijnlijk niet omdat je lichaam juist uitgehongerd is en ofwel het metabolisme heel laag heeft gezet ofwel op gemakkelijker te verbranden eiwit voorraden aan het interen is en geen energie heeft om de vetreserves aan te spreken.

Ga proberen om slechts iets (500 cal) onder je onderhouds niveau te zitten. Verdeel je totale hoeveelheid eten over meerdere keren (minimaal 4, maar beter is zes of zeven) per dag beginnend vanaf net na het wakker worden. En in de late avond zo min mogelijk koolhydraten eten.

Probeer zoveel als mogelijk als je koolhydraten eet dan ook complexe koolhydraten te eten: Rijst en granen. Deze hebben meestal een hogtere termogene waarde wat het metabolsime en verbranding stimuleert.

Eet veel groente en, verstandig, fruit (dus niet te overdreven veel fruit ivm suikers en aciditeit)

drink heel veel water...anderhalf tot twee liter per dag (correct me if i am wrong on this guys).

Het voordeel is dat je je zelf niet uithongert...waardoor je het langer vol gaat houden en dat dit beter werkt (ook al klinkt het tegenstrijdig) dan uithongeren.

En ja...meer cardio. Of meer dagen of ipv 30 naar 45 minuten. En na je krachttraining of bij voorkeur in de ochtend.

En onthou dat onderbuik, zij en billen vaker de laatste vetreserves zijn die verdwijnen.

Gaat goed komen...

+1

Je hebt in november 2008 eenzelfde post geplaatst over het zetten van injecties.
Daar is dus niets uitgekomen neem ik aan?

Waarom alsnog weer een jaar gewacht?

Lijkt me dat je toch twijfelt over het al dan niet nemen van injecties.
Als dat zo is zou ik er niet aan beginnen en de andere adviezen opvolgen...
Meer eten, meer cardio en vooral meer KT.
Verder geduld! Als je verschil merkt op armen en benen (logisich al je jezelf uithongerd) zal je buik ook wel minder gaan worden, maar die gaat pas op het laatst resultaat geven.

Hopelijk maak je de verstandige keuze!
Succes.

Of misschien kan ze de cardiotraining intensiever maken,i.p.v. langer. En de bekende 6 maaltijden is niet persé nodig (zoek maar eens op 'intermittent fasting').'

Ze heeft net aangegeven moe te zijn van zichzelf uithongeren. Dan kom je met een suggstie om jezelf dagelijks of wekelijks uit te hongeren ;)

Dat terzijde...ja het werkt. Nee, het is nog niet wetenschappelijk onderzocht en gezondheidsrisico's zijn nog niet bepaald en de zogenaamde bewezen gezondheidsvoordelen zijn vooralsnog alleen bewezen/onderzocht in experimenten met diverse knaagdieren.

Om even een bijdrage aan je vraag zelf te geven. Een lipolyse behandeling kan je bij je zelf niet makkelijk zetten. Er moet echt iemand met verstand hierover steeds bij he huidplooien maken en op bepaalde plekken aanbrengen waar je zelf niet eens bij kan. Verder gaat zo'n behandeling ook niet met een kleine insuline spuitje wat veel mensen denken. Het wordt echt met een naald van 2cm ongeveer gedaan wat ook geen kinderspel is op zo'n plek op je lichaam. Het wordt in praktijk ook door een cosmetisch chirurg aangebracht. Ik heb zelf de gekste dingen uitgehaald en naalden van 3cm helemaal in me biceps en borst zelfs gehad, maar dit gaat mijn pet ook te ver. Ik denk daardoor dat je hier helaas geen succes zal vinden, puur ook omdat er ook geen mensen zijn die hier praktijkervaring over hebben.

Terug
Naar boven