Waarom?omdat ik gek word van dat trainen, en me zelf uithongeren en dan ook nog geen resultaten zien!ik zie resultaten bij me armen en benen, maar me buik ohhh nee!
Ok...ik heb geen idee wat je stats zijn...maar zo op het eerste gezicht denk ik dat stap 1 is om te
stoppen met jezelf uit te hongeren en eerst gewoon verstandig te gaan eten naar wat je lichaam nodig heeft.
Resultaat zie je waarschijnlijk niet omdat je lichaam juist uitgehongerd is en ofwel het metabolisme heel laag heeft gezet ofwel op gemakkelijker te verbranden eiwit voorraden aan het interen is en geen energie heeft om de vetreserves aan te spreken.
Ga proberen om slechts iets (500 cal) onder je onderhouds niveau te zitten. Verdeel je totale hoeveelheid eten over meerdere keren (minimaal 4, maar beter is zes of zeven) per dag beginnend vanaf net na het wakker worden. En in de late avond zo min mogelijk koolhydraten eten.
Probeer zoveel als mogelijk als je koolhydraten eet dan ook complexe koolhydraten te eten: rijst en granen. Deze hebben meestal een hogtere termogene waarde wat het metabolsime en verbranding stimuleert.
Eet veel groente en, verstandig, fruit (dus niet TE overdreven veel fruit ivm suikers en aciditeit)
Drink heel veel water...anderhalf tot twee liter per dag (correct me if I am wrong on this guys).
Het voordeel is dat je je zelf niet uithongert...waardoor je het langer vol gaat houden EN dat dit beter werkt (ook al klinkt het tegenstrijdig) dan uithongeren.
En ja...meer cardio. Of meer dagen of ipv 30 naar 45 minuten. En na je krachttraining of bij voorkeur in de ochtend.
En onthou dat onderbuik, zij en billen vaker de laatste vetreserves zijn die verdwijnen.
Gaat goed komen...