AndroidHealthClinic

Wie wil mij lypolese zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Idd, om zelf met naalden in me lichaam te gaan steken nee dankje!dat is mij te riskant.
Ik heb zelf ampullen aangeschaft omdat ik dacht, dat het makkelijk te doen was,dus niet!
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden in een cosmetische kliniek lypolese laten uitvoeren, rond me buik en taille, en was zeer tevreden met het resultaat,alleen deed het onzettend pijn.
Ben heel wat centimeters kwijt geraakt, maar toen ik weer aankwam, zag je het resultaat ook niet meer.Dus daarvoor dacht ik mischien heeft iemand wel ervaring met het zetten van lypolese bijzichzelf of een ander?Dat spaart toch wat geld uit.

Idd, om zelf met naalden in me lichaam te gaan steken nee dankje!dat is mij te riskant.
Ik heb zelf ampullen aangeschaft omdat ik dacht, dat het makkelijk te doen was,dus niet!
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden in een cosmetische kliniek lypolese laten uitvoeren, rond me buik en taille, en was zeer tevreden met het resultaat,alleen deed het onzettend pijn.
Ben heel wat centimeters kwijt geraakt, maar toen ik weer aankwam, zag je het resultaat ook niet meer.Dus daarvoor dacht ik mischien heeft iemand wel ervaring met het zetten van lypolese bijzichzelf of een ander?Dat spaart toch wat geld uit.
Daarmee haal je het probleem niet weg dus, voor je het weet zit het er weer aan.. beter pak je het probleem zelf aan.
En anders zou je evt. ook acupuncture kunnen overwegen, mijn gf is er 10 kg mee afgevallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar ik wil verder niet afvallen! alleen me buik, de rest is prima en strak.

Ja maar ik wil verder niet afvallen! alleen me buik, de rest is prima en strak.

Daarom moet je goed gaan krachtrainen!
Als je gaat afvallen blijft je bovenlichaam dan strak omdat je spieren daar wat dikker worden.
Verder verhoogd dit je metabolisme (ook in rust!) en zal je dus minder snel weer vet op je buik krijgen;)

Ik kan me vergissen hoor....maar als TS een man was geweest, was iedereen dan ook zo medelevend en 'vriendelijk' geweest.

Kan me minder non-BB posts herinneren waarbij de TS wordt geknipt en geschoren!
Nu TS een dame is, is iedereen wel erg beleefd en begripvol! Mijn eigen reactie was dit ook, maar eigenlijk was mijn eerste reactie....

Niet zeiken over injecties, dit is een BB forum. Vreten en trainen en cardio, geen injecties omdat alles strak is van het uithongeren behalve je buikje! Geduld en trainen!
Er wordt door TS zelfs letterlijk gezegd dat ze trainen zat is! Raar dat we dit nu ineens wel accepteren op dit forum.:mad:

Ben ik nu de enige die dit vindt????

Ik kan me vergissen hoor....maar als TS een man was geweest, was iedereen dan ook zo medelevend en 'vriendelijk' geweest.

Nu TS een dame is, is iedereen wel erg beleefd en begripvol! Mijn eigen reactie was dit ook, maar eigenlijk was mijn eerste reactie....

Niet zeiken over injecties, dit is een BB forum. Vreten en trainen en cardio, geen injecties omdat alles strak is van het uithongeren behalve je buikje! Geduld en trainen!
Er wordt door TS zelfs letterlijk gezegd dat ze trainen zat is! Raar dat we dit nu ineens wel accepteren op dit forum.:mad:

Je hebt een punt, maar dat is altijd zo geweest.. mannen zijn altijd liever voor vrouwen.

Ze heeft net aangegeven moe te zijn van zichzelf uithongeren. Dan kom je met een suggstie om jezelf dagelijks of wekelijks uit te hongeren ;)

1800 Cal is niet uithongeren. Ik eet wel eens minder. En ik moet zeggen dat je met IF een gedeelte van de dag jezelf draagbaar uithongert, maar dat het tijdens de periode dat je wel mag eten veel draagbaarder is doordat je tenminste een paar fatsoenlijke maaltijden neemt.

PS: is lypolese wel wetenschappelijk effectief en veilig getoond ? (oh wacht, lypolyse ... tsssss of beter nog Phosphatidylcholine...

wees maar voorzichtig: [Link niet meer beschikbaar]

1800 Cal is niet uithongeren. Ik eet wel eens minder. En ik moet zeggen dat je met IF een gedeelte van de dag jezelf draagbaar uithongert, maar dat het tijdens de periode dat je wel mag eten veel draagbaarder is doordat je tenminste een paar fatsoenlijke maaltijden neemt.

PS: is lypolese wel wetenschappelijk effectief en veilig getoond ? (oh wacht, lypolyse ... tsssss of beter nog Phosphatidylcholine...

wees maar voorzichtig: [Link niet meer beschikbaar]

ok...maar zij heeft al het gevoel dat ze dat aan het doen is.. meeveren met de TS dan is beter advies aannemen makkelijker. Maar prima, IF geeft resultaat en ziet er veelbelovend uit.

Lypolyse is ronduit een risico....dus moet je niet aan beginnen. Zoals TS zelf al aangeeft is het ook verdomd tijdelijk. Beter dat je een permanentere wijze kiest om een strak lichaam te krijgen.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Ik zie geen verschil met lypolyse en AAS btw ;)

Maar ik vind persoonlijk ook dat injecties een laatste, laatste redmiddel zijn. Ik denk dat de opmerking van EricR hielp in het matigen van de reacties + de 6 posts van TS zelf

Correct me if i`m wrong but... Uithongeren lijdt toch (uiteindelijk) tot de aanmaak van reserves (buikvet)?

pics ?

woont er nou echt niemand in de buurt die dat ff wil gaan doen ....toon eens de kerst spirit...kijk ik moet te ver fietsen anders geen probleem ik zet die honderd prikjes wel

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Om even een bijdrage aan je vraag zelf te geven. Een lipolyse behandeling kan je bij je zelf niet makkelijk zetten. Er moet echt iemand met verstand hierover steeds bij he huidplooien maken en op bepaalde plekken aanbrengen waar je zelf niet eens bij kan. Verder gaat zo'n behandeling ook niet met een kleine insuline spuitje wat veel mensen denken. Het wordt echt met een naald van 2cm ongeveer gedaan wat ook geen kinderspel is op zo'n plek op je lichaam. Het wordt in praktijk ook door een cosmetisch chirurg aangebracht. Ik heb zelf de gekste dingen uitgehaald en naalden van 3cm helemaal in me biceps en borst zelfs gehad, maar dit gaat mijn pet ook te ver. Ik denk daardoor dat je hier helaas geen succes zal vinden, puur ook omdat er ook geen mensen zijn die hier praktijkervaring over hebben.

en toch zijn er hier genoeg die dit zelf al hebben gedaan ....moet jij ook weten mijn kuki-tje :D:D

waar woont ze dan ?

heeft natuurlijk geen toegevoegde waarde aan de vraagstelling van de ts, maar hier ben ik het helemaal mee eens.

welke regio woon je dan?

en wat zijn je stats? als je nog een BF van 25% hebt train je maar gewoon lekker door.

Nee daarom laat je het maar iemand anders doen. Ik heb geen idee wat het is maar ik heb een paar reacties gelezen hier en het klinkt nogal gevaarlijk. Beter ga je naar een arts toe ofzo.

Je bent nog jong en k twijfel eraan of het al echt vastzittend vet is. Trainen en op de juiste manier eten is de enige juiste manier om af te vallen.
Als er echt vastgeklot vet is van jaren ( lees moeilijke bloedtoevoer en afvoeren vet ) dan kan je dit klotten eventueel wat verminderen met een paar producten die je kan insmeren en eventueel inmasseren. Die worden warm en verbeteren de doorbloeding en dus afvoer. Ik probeer zo bvb altijd met een neopreen band rond de buikstreek cardio te doen ( zelfs na training voelt een zone waar slechte doorbloeding is koud aan ) Let op, dit verbetert de afvoer van vet en is dus alleen een hulpmiddel als je lichaam dit vet wil gebruiken om te verbranden door juist te eten en te trainen! Anders kan je lichaam geen vetten willen aanspreken. Een deel van je resultaat zal ook tijdelijk zijn door vochtverlies in de betreffende streek.

Zet hier eens wat sexy foto's van je neer... Wedden dat je veel meer reacties zult krijgen van mannen die je wel willen helpen...

Terug
Naar boven