MuscleMeat

wie wint ronde van vlaanderen 2008

boonen heeft em nogtans dik geholpen vond ik als afstopper in de achtervolging.
anders had de volder het volges mij kunnen vergete

ben niet per se tegen Boonen, zou hem gewoon liever wat meer in actie zien.
Meestal zit hij de volledige koers in de slipstream van zijn ploeg, en op het einde maakt hij het af met een sprint.

trots als Belg, dat ook wel ja, in buitenlandse wedstrijden
maar in binnenlandse koersen zie ik liever iemand anders winnen (liefst van silence-lotto :D)
ik zie liever echte koers, met hier en daar een vlucht

wtf, jij kijkt mischien enkel de laatste tien min van elke koers. Heb je zen eerste zege in de ronde van vlaanderen gezien, de e3 prijs, parijs roubaix, hij is steeds de man geweest die koerste ook al hoefde hij niet. Dit jaar mischien wat minder maar andere jaren zeker niet. Ik ben niet perse een fan van hem maar je moet hem wel in zen waarde laten! die nummertjes waren even sterk als die van Gilbert en Devolder dit jaar. Hopelijk zondag hoste eindelijk een topkoers!

wtf, jij kijkt mischien enkel de laatste tien min van elke koers. Heb je zen eerste zege in de ronde van vlaanderen gezien, de e3 prijs, parijs roubaix, hij is steeds de man geweest die koerste ook al hoefde hij niet. Dit jaar mischien wat minder maar andere jaren zeker niet. Ik ben niet perse een fan van hem maar je moet hem wel in zen waarde laten! die nummertjes waren even sterk als die van Gilbert en Devolder dit jaar. Hopelijk zondag hoste eindelijk een topkoers!

+1

Typisch Belgische mentaliteit. Wanneer iemand succes heeft, wordt hij direct afgezeken als het eens ietsje minder gaat. Dan is het direct van "ik heb het altijd nen dikkenek gevoniden" en dat soort praat.

Tom Boonen is gewoon een van de beste renners ter wereld!
Cancellara en Evans zijn beter!

Evans indeed !
man voor de tour 2008

Boonen is inderdaad een goei renner, heb ik ook nooit ontkend !
zeg gewoon dat het niet mijn type renner is
heeft enorm veel kracht die kerel, goeie sprint, ma ben meer voor het betere ontsnappings- en klimwerk (de 'lichtere' mannekes dus :D)

Cancellara zen palmares kan nog bijlange niet aan dat van Boonen komen ruiken, moet hij eerst maar eens bewijzen dat hij beter is. Zo ook voor Evans ;) Goeie ronderenner, maakt kans door dat er zovelen niet mee doen.

Terug
Naar boven