XXL Nutrition

Wie word de StrikeForce World Grand Prix HeavyWeight Champion 2011?

Peiling Peiling Wie word de StrikeFoce World Grand Prix HeavyWeight Champion?

• Totaal stemmers
    125

damocell

Competitive Bodybuilder
Waardering
230
12 Februari 2011 gaat het van start. Het StrikeForce World Grand Prix HeavyWeight Tournament.
Grote namen staan op de fightcard, Fedor Emelianenko, Antonio Silva, Alistair Overeem, Fabricio Werdum, Andrei Arlovski, Sergei Kharitonov, Josh Barnett en Brett Rogers.

Dit toernooi is niet op 1 dag op 12 Februari vechten:

Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
Andrei Arlovski vs Sergei Kharitonov

De bovenkant van de fightcard dus... wanneer de partijen Overeem vs Werdum en Josh Barnett vs Brett Rogers zijn word in een later stadium bekend gemaakt.

Ben heel erg benieuwd wie dit toernooi op zijn naam gaat schrijven, zal het Fedor worden? Of neemt de winning mood van Alistair grotere vormen aan, of toch Werdum?

Wie denk jij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fedor

Coinflips

• Topic Starter Topic Starter
No joke. De 3 eerder genoemde vechter zijn allemaal aan elkaar gewaagd. Het is een moment opname waarin wie de beste dag heeft wint.

Ja dat snap ik zelf ook wel, maar het is de bedoeling dat je toch 1 vechter kiest.... anders vraag ik mij serieus af ( no joke) wat je in dit topic doet?:p

Ik twijfel tussen Fedor en Alistair, dus kies ik voor NL

Ja dat snap ik zelf ook wel, maar het is de bedoeling dat je toch 1 vechter kiest.... anders vraag ik mij serieus af ( no joke) wat je in dit topic doet?:p

Wedum gaat niet winnen indien OR er een k1 partij van maakt. Fedor gaat het moeilijk krijgen tegen silva. De beste man heeft een zeer goede ground defence en staand een KO in huis.
Fedor vs OR is dan de eigenlijke finale.Met de huidige vorm denk ik dat OR de betere is. Dus Overeem.

Overeem, no doubt

Deze keer ga ik ook maar eens voor ali, denk dat hij wel wat teweeg kan brengen.

goede poll man.

Overeem gaat hem pakken denk ik.

Tja..ik ben een Overeem nuthugger, maar met mij een aantal anderen gezien het stemgedrag tot nu toe.. :)

Ik hoop overeem gewoon

Ik stem voor barnett, ik ben fan van zijn stijl van vechten en de tabel spreekt wat in zijn voordeel. Ik hoop wel dat het fedor wordt, zijn legacy zou nogal wat geschaad worden door een verlies tegen een Silva of zo. Maar Alistair verdient het ook. een tough one :p

Finale zal imo Barnett vs Fedor of Barnett vs Overeem zijn,

Barnett vs fedor = moeilijke partij om te voorspellen

Barnett vs Overeem = Overeem als het standup blijft of als Overeem een takedown haalt, Barnett als hij Overeem kan neerhalen en GnP kan toepassen

Maar alles moet nog gevochten worden

Laatst bewerkt:
Ik zie niemand van hun the reem verslaan eigenlijk, alleen fedor misschien. :P

Overeem

Fedor all the way!

Terug
Naar boven