MuscleMeat

Wie word de StrikeForce World Grand Prix HeavyWeight Champion 2011?

Peiling Peiling Wie word de StrikeFoce World Grand Prix HeavyWeight Champion?

• Totaal stemmers
    125
Overeem.

Wanneer is het?

Kharitonov, natuurlijk! :P Wat een upset zou dat zijn, haha.

Nee, het gaat toch Overeem worden waarschijnlijk. Denk niet dat Fedor is opgewassen tegen de knietjes van de Reem, maar ik ga toch gewoon duimen voor Fedor, zoals altijd.

Kharitonov heeft anders wel een paar goede wins op zn naam staan. Overeem, Rizzo, Werdum, Schilt...

Maar ik zeg Overeem, lijkt op zn hoogtepunt te zijn en als Fedor em nu zou verslaan zou ik toch wel raar opkijken.

Fedor fo sho.

Fedor for the win!!

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe nice. Thanx Rock filmpje past goed in dit topic.:D

Wat ik zo komisch vind is dat de ogenschijnlijk zo tamme fedor Overeem "even optilt".

hehe, gaat fedor nu niet meer lukken denk ik. :P overeem is nu zo'n 20kg zwaarder.

Twijfel tussen Overeem en Fedor. Ik hoop Fedor :D.
Lijkt me echt een bruut 'toernooi' trouwens!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom vreest iedereen fedor? Geef me een goede reden op basis van recente prestaties.. als in de afgelopen 2 a 3 jaar...

Waarom vreest iedereen fedor? Geef me een goede reden op basis van recente prestaties.. als in de afgelopen 2 a 3 jaar...

Fedor zijn prestaties zijn idd downhill de laatste 2-3 jaar.

Daarentegen blijft hij nog altijd de GOAT, en voor dit soort toernooien liggen hem altijd(tenzij hij zijn hand weer breekt).

Ik heb geen torenhoge favoriet, al heb ik

1. Overeem
2. Fedor
3. Barnett

Barnett is voor mij dé outsider omdat hij imo zo'n makkelijk parcours heeft en in de makkelijke helft zit, en hij nog altijd een top wrestler is, de beste non-ufc hw in de vlak. Iets waar Overeem de laatste tijd toch niet echt tegen gevochten heeft, en waar Fedor het ook altijd moeilijk heeft tegen gehad.

Laatst bewerkt:
Barnett homie?
Nee man.
Overheem of fedor.
Natuurlijk Overheem gestemd, EN ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS DOE JIJ DAT OOK!
Hahahaha

Ligt het aan mij of is de linker helft van de bracket veel interessanter dan de rechter helft? Ik vermoed dat Barnett wel in de finale komt. Tegen wie is de grote vraag. Alle 4 maken ze aan de linker kant wel een kans. Ik denk dat Overeem in zijn vorm waarin die nu verkeerd het gaat winnen, maar wtf BJJ for life dus ik stem Werdum!!:D

Terug
Naar boven