AndroidHealthClinic

Wie word de StrikeForce World Grand Prix HeavyWeight Champion 2011?

Peiling Peiling Wie word de StrikeFoce World Grand Prix HeavyWeight Champion?

• Totaal stemmers
    125
  • Topic Starter Topic Starter
Ligt het aan mij of is de linker helft van de bracket veel interessanter dan de rechter helft? Ik vermoed dat Barnett wel in de finale komt. Tegen wie is de grote vraag. Alle 4 maken ze aan de linker kant wel een kans. Ik denk dat Overeem in zijn vorm waarin die nu verkeerd het gaat winnen, maar wtf BJJ for life dus ik stem Werdum!!:D

Yep de linkerkant is veel interessanter dan dan de rechter helft.
Leuk dat je Werdum stemt.... alleen Overeem is in een vette winning mood.
En omdat Werdum ook meedoet, hier een leuke highlight.

http://www.youtube.com/watch?v=yHgZoxhld3E&feature=related
:)

12 Februari staan de eerste gevechten van het StrikeForce World Grand Prix HeavyWeight op het programma

Fedor emelianenko vs Antonio Silva
Andrei Arlovski vs Sergei Kharinotov

Laatst bewerkt:
Hebben ze nu serieus de tabel veranderd?

Je hebt ze omgedraait.

Jammer dat het geen realiteit is.

Heb je wel jonge. Betreft deze sectie... dat is ook jou schuld.

Heb je wel jonge. Betreft deze sectie... dat is ook jou schuld.

Nee heb ik niet, en wat betreft deze sectie, ik weet dat ik niet welkom ben in deze sectie en dat een aantal DBB'ers mijn topics en post niet kunnen waarderen. Toen ik dit topic maakte begon je toch al gelijk te trollen? (coinflips) Dacht je dat ik niet door heb hoe ik hier genegeerd word? en wat bedoel je eigenlijk met mijn schuld..wat wil je hier mee zeggen?

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Nou nou..hoe bedoel je dit? Vindt het alleen maar een plus als iemand de moeite neemt eea te posten.

Laat maar Tremendes hij is nummer 4 die mij afzeikt over deze sectie, jammer als al de post die ik op 1 dag gepost, gewoon goed bedoeld om deze sectie levend te maken een probleem is voor een aantal DBB'ers,dan verwijder alsjeblieft de meeste topics maar zodat DBBérs die hier maar sporadisch posten daar niet over hoeven te klagen.:(

Laatst bewerkt:
De officiele fight tabel staat in de eerste post Papachico, deze hierboven is fun tabel, wist niet dat het een probleem zou zijn.:o

haha :p Jij sluwe vos, je deed me daarnet zelfs checken waar de officiele tabel stond :-p Man, ik zou pissed geweest zijn moest dit de nieuwe geweest zijn... ;-

Nee heb ik niet, en wat betreft deze sectie, ik weet dat ik niet welkom ben in deze sectie en dat een aantal DBB'ers mijn topics en post niet kunnen waarderen. Toen ik dit topic maakte begon je toch al gelijk te trollen? (coinflips) Dacht je dat ik niet door heb hoe ik hier genegeerd word? en wat bedoel je eigenlijk met mijn schuld..wat wil je hier mee zeggen?

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Laat maar Tremendes hij is nummer 4 die mij afzeikt over deze sectie, jammer als al de post die ik op 1 dag gepost, gewoon goed bedoeld om deze sectie levend te maken een probleem is voor een aantal DBB'ers,dan verwijder alsjeblieft de meeste topics maar zodat DBBérs die hier maar sporadisch posten daar niet over hoeven te klagen.:(

hey hey :/ Er zijn ook mensen zoals ik hoor, alleen respond ik niet op de meeste topics omdat ik er niks zinnigs over kan vertellen. Ik vind veel topics fijn, dan heb ik veel te lezen. :| cheer up mate

Lol br0. Sarcasme. Niet meteen in je armen gaan snijden.

Je toevoegingen aan deze sectie worden enorm gewaardeerd, tenminste door mij. Zolang je het samen met Tremendes up to date houdt scheeld het me tijd door niet te hoeven zoeken op andere fora's naar nieuws en filmpjes.

hey hey :/ Er zijn ook mensen zoals ik hoor, alleen respond ik niet op de meeste topics omdat ik er niks zinnigs over kan vertellen. Ik vind veel topics fijn, dan heb ik veel te lezen. :| cheer up mate

Je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen Papachico, bedankt dat je mijn topics/ post kon waarderen.

Lol br0. Sarcasme. Niet meteen in je armen gaan snijden.

Je toevoegingen aan deze sectie worden enorm gewaardeerd, tenminste door mij. Zolang je het samen met Tremendes up to date houdt scheeld het me tijd door niet te hoeven zoeken op andere fora's naar nieuws en filmpjes.

Nee ik heb mij lelijk in de vingers gesneden door een paar dagen geleden zoveel topics aan te maken, dit topic is daardoor verziekt en het topic over Ramon Dekkers ook.

Dat was eerlijk gezegd ook mijn bedoeling om het zo up to date te houden, misschien nog wel beter als b.v. mixfight of k1.nl, maar ja dit is geen vechtsportforum maar een BB forum.

Je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen, en of mijn topics enorm gewaardeerd worden? Weet niet of dat zo is. In ieder geval bedankt voor je reply.:o

Topics ontsporen in 9/10 gevallen. Lig er niet zo wakker van. Laat Tremendes wat opschonen en mss wat stickies maken van bepaalde onderwerpen.

Damo trekt zich dingen wat te snel aan volgens mij, moet je niet doen kerel.

Daarnaast heb ik ook gezien dat sommige reply's als opbouwende kritieken zijn bedoeld, zie niet alles als negatief.

En ja...op een forum is niet iedereen even aardig/gezellig, **** them. Doe lekker je ding man. :)

Laatst bewerkt:
Gewoon doorgaan met de topics damo, ik vind dit de leukste sectie van DBB :)

Nee ik heb mij lelijk in de vingers gesneden door een paar dagen geleden zoveel topics aan te maken, dit topic is daardoor verziekt en het topic over Ramon Dekkers ook.

Dat was eerlijk gezegd ook mijn bedoeling om het zo up to date te houden, misschien nog wel beter als b.v. mixfight of k1.nl, maar ja dit is geen vechtsportforum maar een BB forum.

Je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen, en of mijn topics enorm gewaardeerd worden? Weet niet of dat zo is. In ieder geval bedankt voor je reply.:o

mijn waardering heb je in ieder geval! :thumbup:

Topics ontsporen in 9/10 gevallen. Lig er niet zo wakker van.
Laat Tremendes wat opschonen en mss wat stickies maken van bepaalde onderwerpen.
Is al gebeurd. :klink:

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Damo trekt zich dingen wat te snel aan volgens mij, moet je niet doen kerel.
Daarnaast heb ik ook gezien dat sommige reply's als opbouwende kritieken zijn bedoeld, zie niet alles als negatief.
En ja...op een forum is niet iedereen even aardig/gezellig, **** them. Doe lekker je ding man. :)

;).....:klink:

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

ik vind dit de leukste sectie van DBB :)

Welkom...:klink:

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

mijn waardering heb je in ieder geval! :thumbup:

Dank je bro. :klink:

Terug
Naar boven