damocell
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 230
WIE WORDT DE NIEUWE K1 KAMPIOEN VAN 2010
Nog 8 weken dan barst het los, de k1 final8, speculaties te over.
Krijgen de liefhebbers de meest gedroomde finale tussen Semmy Schilt en Alistair Overeem? Of gaat toch Peter Aerts er mee vandoor?
Post hier je voorspelling en het leek mij een leuk idee om er een prijsje aan te verbinden.
Onder de juiste voorspellers vind een loting plaats en de winnaar ontvangt van ondergetekende het schitterende boek over k1:
K1 HET BOEK van de schoonheid en de kracht t.w.v. €18,90
Het is heel simpel:
Wie wordt de nieuwe k1 kampioen van 2010:
ALISTAIR OVEREEM
PETER AERTS
SEMMY SCHILT
GOKHAN SAKI
DANIEL GHITA
TYRONE SPONG
KYOTARO FUJIMOTO
MIGHT MO SILIGIA
Even een paar regeltjes: ( moet wel leuk en eerlijk blijven toch..
)
Meedoen kan tot en met 10 december 2010 08.00uur ( alle post na dit tijdstip doen niet mee)
Ik doe ook niet mee
...... maar voorspel wel......
Na afloop van het toernooi, check ik de inzendingen, uit de juiste inzendingen ( alle namen gaan in een koker, pl**ris werk) trek ik de winnaar.
De winnaar maak ik in dit topic bekend en krijgt een PM.
Winnaar ontvangt de prijs paar dagen later en post een ontvangst hier, ter controle voor andere DBBérs, lijkt mij eerlijk.
Damocell
(meer info over de prijs: [Link niet meer beschikbaar])
Nog 8 weken dan barst het los, de k1 final8, speculaties te over.
Krijgen de liefhebbers de meest gedroomde finale tussen Semmy Schilt en Alistair Overeem? Of gaat toch Peter Aerts er mee vandoor?
Post hier je voorspelling en het leek mij een leuk idee om er een prijsje aan te verbinden.
Onder de juiste voorspellers vind een loting plaats en de winnaar ontvangt van ondergetekende het schitterende boek over k1:
K1 HET BOEK van de schoonheid en de kracht t.w.v. €18,90
Het is heel simpel:
Wie wordt de nieuwe k1 kampioen van 2010:
ALISTAIR OVEREEM
PETER AERTS
SEMMY SCHILT
GOKHAN SAKI
DANIEL GHITA
TYRONE SPONG
KYOTARO FUJIMOTO
MIGHT MO SILIGIA
Even een paar regeltjes: ( moet wel leuk en eerlijk blijven toch..
)Meedoen kan tot en met 10 december 2010 08.00uur ( alle post na dit tijdstip doen niet mee)
Ik doe ook niet mee
...... maar voorspel wel......Na afloop van het toernooi, check ik de inzendingen, uit de juiste inzendingen ( alle namen gaan in een koker, pl**ris werk) trek ik de winnaar.
De winnaar maak ik in dit topic bekend en krijgt een PM.
Winnaar ontvangt de prijs paar dagen later en post een ontvangst hier, ter controle voor andere DBBérs, lijkt mij eerlijk.
Damocell

(meer info over de prijs: [Link niet meer beschikbaar])

leuk iig top