Fitness Seller

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

damocell

Competitive Bodybuilder
Waardering
230
WIE WORDT DE NIEUWE K1 KAMPIOEN VAN 2010

Nog 8 weken dan barst het los, de k1 final8, speculaties te over.
Krijgen de liefhebbers de meest gedroomde finale tussen Semmy Schilt en Alistair Overeem? Of gaat toch Peter Aerts er mee vandoor?

Post hier je voorspelling en het leek mij een leuk idee om er een prijsje aan te verbinden.

Onder de juiste voorspellers vind een loting plaats en de winnaar ontvangt van ondergetekende het schitterende boek over k1:

K1 HET BOEK van de schoonheid en de kracht t.w.v. €18,90

Het is heel simpel:
Wie wordt de nieuwe k1 kampioen van 2010:

ALISTAIR OVEREEM
PETER AERTS
SEMMY SCHILT
GOKHAN SAKI
DANIEL GHITA
TYRONE SPONG
KYOTARO FUJIMOTO
MIGHT MO SILIGIA

Even een paar regeltjes: ( moet wel leuk en eerlijk blijven toch..:D)
Meedoen kan tot en met 10 december 2010 08.00uur ( alle post na dit tijdstip doen niet mee)
Ik doe ook niet mee:D...... maar voorspel wel......
Na afloop van het toernooi, check ik de inzendingen, uit de juiste inzendingen ( alle namen gaan in een koker, pl**ris werk) trek ik de winnaar.
De winnaar maak ik in dit topic bekend en krijgt een PM.
Winnaar ontvangt de prijs paar dagen later en post een ontvangst hier, ter controle voor andere DBBérs, lijkt mij eerlijk.

Damocell:)

(meer info over de prijs: [Link niet meer beschikbaar])

The champ for sure:

ALLISTAIR OVEREEM

zal ik maar de eerste zijn die Allistair Overeem zegt :p leuk iig top

Hmm denk toch dat Semmy Schilt het nog een keer doet.

Oke die doet dus niet meer mee. Dan verwacht ik Saki

Laatst bewerkt:
wat lullen jullie nou allemaal peter aerts wint dit.

in ieder geval hoop ik dat overeem een reality check krijgt en ko geslagen wordt door spong maar zal wel niet dus ik hoop op saki.

als overeem dit wint stijgt de succes helemaal naar zijn kop en denkt die al helemaal dat die dan fedor kan hebben ???

Als Overeem goed oplet en niet tegen een knie aanloopt kan hij Schilt hebben, Alistair Overeem dus for the win.
Overigens schrijf je Alistair met één l...

Ik ga ook voor Overeem :thumbs:

Gokhan Saki. Mocht hij winnen maak ik ten minste nog enige kans uit de namen geloot te worden.

Ubereem loopt met zn glazen kin tegen een jab op van Sem ----> Semmy pakt um weer dit jaar

(ik ben wel voor Ubereem overigens)

Ik denk en hoop Overeem, maarrrr....Denk dat het heel goed mogelijk zou kunnen zijn dat Saki wel eens kan gaan verrassen..Saki is snel, zuiver en alles is hard bij die jongen..

@Damocell, super initiatief.:thumbs:

Waarom geen poll eraan gekoppeld?

Laatst bewerkt:
Ik denk en hoop Overeem, maarrrr....Denk dat het heel goed mogelijk zou kunnen zijn dat Saki wel eens kan gaan verrassen..Saki is snel, zuiver en alles is hard bij die jongen..

yup ben bang van wel

• Topic Starter Topic Starter

Weet niet hoe dat moet vandaar dat ik het zo heb gedaan, dus je gaat voor Overeem?:)

Ik zal als enige wel op Peter Aerts stemmen, dan hoef je niet zoveel papiertjes in een koker te stoppen. :)

[/B]

Weet niet hoe dat moet vandaar dat ik het zo heb gedaan, dus je gaat voor Overeem?:)

Hmmm...kan ik achteraf niet doen! Kijk zelf even, ga naar bewerk, dan geavanceerd, scroll naar beneden en dan zie je poll toevoegen.

En anders moet het maar zo, kan ook natuurlijk..

Ik ga idd voor Overeem.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ah.... jammer lukt niet die poll, iets voor een volgende keer.
Thanx tremendes voor je hulp, yep we gaan op deze manier verder.;)

sucses iedereen.:)

Zal voor de liefhebbers regelmatig alles tellen en een tussenstand posten!

Laatst bewerkt:
Alistair overeem

Laatst bewerkt:
Ik gok op Gokhan Saki, indrukwekkende snelheid heeft die kerel

Overeem!

Terug
Naar boven