AndroidHealthClinic

wie wordt mr.olympia 2011

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    495
Abs van Jay zijn echt (genetisch) ****ed up. Fysiek van Heath ziet er op de foto beter uit maar jay heeft sicke massa

Hoop Kai, denk Jay

IK denk jay maar hoop op phil dus heb phil gestemt.

Roelly doet toch niet mee?

Jay pakt m voor de laatste keer.

Roelly heeft een time out en wil aan z'n massa bouwen zodat hij z'n naam niet ten schande doet. Hij heeft een welverdiende rust ingelast (als ik het allemaal goed begrepen heb.)

Gr. Roel :)

Roelly heeft een time out en wil aan z'n massa bouwen zodat hij z'n naam niet ten schande doet. Hij heeft een welverdiende rust ingelast (als ik het allemaal goed begrepen heb.)

Gr. Roel :)

Roelly moet een kaakoperatie ondergaan, dat is eigenlijk het enige probleem.
Als hij geen ontsteking had hij wss gewoon mee gedaan.

ahhhzo ja dan kan je niet zo goed dooreten :) haha

'K denk toch dat jay gaat worden.
Roelly heeft ook veel kans

roelly!?? no offense, dikke respect naar roelly, maar laten we realistisch zijn, hij heeft nog wel een jaartje of 2-3 nodig om zijn fysiek naar het niveau van top 3 olympia te brengen.

roelly!?? no offense, dikke respect naar roelly, maar laten we realistisch zijn, hij heeft nog wel een jaartje of 2-3 nodig om zijn fysiek naar het niveau van top 3 olympia te brengen.

Jaartje of 3? Overdrijven is ook een vak. Vergeet niet de sprong die Coleman heeft gemaakt van 1997 (nr.9) naar (nr.1) 1998 toen hij uit het niets Levrone, Sonbaty, Flex en Shawn Ray achter zich had gelaten..

nja we zullen zien dan volgend jaar! ik denk niet dat roelly dan top 3 staat.. hoe jammer ik het ook vind, want het lijkt me echt wel een toffe gozer en een goede spokesman (behalve zijn gebrek aan engels dan) voor BBíng

Ik denk dat Jay hem gaat pakken. Dexter Jackson vind ik wel een van de beste fysieke hebben. Mooi symetrisch. Heb overigens geen recente pics van hem gezien.

Kai greene of Jay...

Phil 3)
Branch 4)
Wolf 5)

Dexie heeft ook een dik fysiek, zeker, denk dat het de oudste is op de olympia?

Me want Phil !

Vreemd dat er veel zijn die phil boven kai stemmen, terwijl kai duidelijk groter is. Als het om het mooiste fysiek gaat is Dexter toch wel nr 1 vind ik dan.

wat zien mensen toch in die Kai ???
wordt echt een freakshow met dat soort rare uitstulpingen.
Doet in mijn ogen bb geen eer aan.

Ik verwacht dat Jay m nogmaals pakt alhoewel het ook eens tijd voor Phill wordt.

Puur esthetische voorkeur: HEEEEATH!

wat zien mensen toch in die Kai ???
wordt echt een freakshow met dat soort rare uitstulpingen.
Doet in mijn ogen bb geen eer aan.

Ik verwacht dat Jay m nogmaals pakt alhoewel het ook eens tijd voor Phill wordt.

Puur esthetische voorkeur: HEEEEATH!

http://www.youtube.com/watch?v=RZKtAPADYSI&feature=related

Hij heeft gewoon een heel erg goed lichaam (op die gut na). Ik weet niet over welke uitstulpingen jij het hebt? Maar branch daarentegen....

team_heath_2011_thmb.jpg

Terug
Naar boven