XXL Nutrition

wie wordt mr.olympia 2011

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    495
Wel als hij weer een voedselvergiftiging krijgt brahs.

Ga toch ook wel voor kai, ookal vind ik hem niet zo mooi, hij is wel ****ing huge.

Zal Jay wel weer worden

Erg jammer dat Centopani niet mee doet.
Was daar toch wel benieuwd naar aangezien hij op AC ook goed presteerde.

Jay word het..:1e:
----------------------------------------------
bappi, Dudemeister, emilebaas, Faycan2, folmerh, Forrest Gump, getripped, grasspriet, Holleder, ItalianStalli0n, Neophytez, nwa1982, Persian AM, prosteenstoter, Ratatat, Records070, Rick123, rodnec, Sandows Legacy, sjenger, tbagcool, TRAINERT, Yor
&
EliteFTS
:stupid:

denk jay, maar gun het phil ook wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mister olympia wat traps betreft...

No offense maar Kai gaat de top 3 volgens mij zelfs niet halen. Veel te grote gut en hij ziet er gewoon niet top uit

Zal wss wel Jay worden. Ook al vind ik Phil een meer pleasing fysiek hebben. Kai kan op zich nog wel hoog eindigen, mits die gut binnen de perken komt : P

het ligt er allemaal aan in wat voor conditie ze komen, maja ik zet hem toch in op jay

Heath, potentieel de mr O voor minstens de komende 5 jaar imo ;)

ik wacht op fotos :)

ik hoop dat frank hoog eindigt :D

te vroeg om een voorspelling te doen maar ik hoop stiekem op deze uitslag.

phill heat
kai greene
jay cutler

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 23:48 ----------

waarom slaat roelly deze mr o over btw?!

Hoe dichter we bij de O komen, hoe meer ik schrik begin te krijgen dat Heath de titel gaat pakken van Jay.. Phil z'n triceps is een beest! Wel jammer voor hem dat z'n biceps peak (bijna) volledig weg is bij de bdb.. Ik blijf hopen dat Jay perfect piekt, dan krijgt niemand 'm van die titel weg!

Hoe dichter we bij de O komen, hoe meer ik schrik begin te krijgen dat Heath de titel gaat pakken van Jay.. Phil z'n triceps is een beest! Wel jammer voor hem dat z'n biceps peak (bijna) volledig weg is bij de bdb.. Ik blijf hopen dat Jay perfect piekt, dan krijgt niemand 'm van die titel weg!

Zo, jij hebt er verstand van! Toe maar..

Terug
Naar boven