XXL Nutrition

wie wordt mr.olympia 2011

Peiling Peiling wie wordt hem?

• Totaal stemmers
    495
Als Jay 100% komt is hij ook niet te verslaan.

Jammer dat er altijd naar zo naar kwantiteit word gekeken in plaats van kwaliteit.

Mensen hebben liever freakshow dan aesthetics.

Freakshow trekt denk ik wel meer mensen

waarom zou een verbeterde Heath hem niet kunnen pakken denk je?

Ik denk nu even zoals de jurering door de jaren heen voor mij overkwam, Jay heeft gedaan wat de jury graag wilde zien.
Ik vind het jammer voor de sport, want ik hou meer van de esthetische fysieken, maar dit is wat ze graag zien blijkbaar, en Jay is ook enorm imposant als ie op het podium komt en naast de rest staat.
Maar goed, het zal afwachten zijn of ze op die manier willen blijven jureren :)

heath heeft wel smalle sleutelbeenderen:trollface:

Ik denk nu even zoals de jurering door de jaren heen voor mij overkwam, Jay heeft gedaan wat de jury graag wilde zien.
Ik vind het jammer voor de sport, want ik hou meer van de esthetische fysieken, maar dit is wat ze graag zien blijkbaar, en Jay is ook enorm imposant als ie op het podium komt en naast de rest staat.
Maar goed, het zal afwachten zijn of ze op die manier willen blijven jureren :)

ik ben heel benieuwd, Jay heeft ook nog eens een aura om zich heen hangen waar je akelig van wordt,zou hem dat ook punten opleveren?

heath heeft wel smalle sleutelbeenderen:trollface:

Dat is dus ook zijn grootste minpunt waarmee hij in een paar poses tekort komt, had ie die niet dan had ie de Olympia gewonnen en misschien weleens de beste BBer ooit geworden.
Probleem door die smalle sleutelbeenderen is dat ie niet meer massa kan bouwen zonder "O"-vormig te worden.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 16:10 ----------

ik ben heel benieuwd, Jay heeft ook nog eens een aura om zich heen hangen waar je akelig van wordt,zou hem dat ook punten opleveren?

Ja zeker weten, hij is populair in Vegas, heel de zaal gaat plat, vorig jaar ook, ik zit beneden en dan gaat dat publiek helemaal los, echt geweldig om mee te maken, maar vergis je niet in Heath die is ook heel erg populair en dat is toch iets wat kan meetellen.

i know
wel zonde want mooie BB-er.

jordybuild

hallo
Dorian had tog ook massa als een malle?

laten we eerlijk wezen
in die tijd had je wel estethisiere mensen

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 16:25 ----------

niet dat dorian slecht was hoor

ja idd, maar ja hij had meer massa en was hard en droog, en ja het gebrul van bijv een shawn ray was leuk en hij was ook de beste tot 1.50 zoals Paul Dillet altijd zei :D
Lee Labrada had ook van Lee Haney kunnen winnen, maar als er meer massa is kiezen ze toch voor massa, uiteindelijk hebben ze het bodybuilding = massa gekoppelt, niet mijn idee maar goed zo jureren ze blijkbaar wel.
Flex en Levrone hadden natuurlijk een Olympia moeten winnen net zoals een Martinez, maar helaas.

Als ze dit jaar ook voor massa gaan dan wordt Kai 100% (als hij natuurlijk superdroog en hard komt) Mr-Olympia.

ik ga voor phil heath

Zal Jay Cutler wel weer worden...

Omdat branch nu out is: Toch maar Phil.

Terug
Naar boven